Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettet faller ofte ut. Dager uten nett grunnet arbeid uten noen form for kompensasjon. En skam at så mange sameie og boretslag har latt seg lure.
Hastigheten på nettet blir 1-5% av det jeg betaler for flere ganger daglig. Dette både med og uten kabel. Ruteren er helt ny og jeg er bundet til dette svindelselskapet av borettslaget i flere år. Venner og familie som har hatt GET har slitt med akkurat det samme i en årrekke, nettet forsvinner og stadig vekk leverer bare en brøkdel av det de lover. Kundeservice fikser ingenting. Dette bare må være Norges mest grusomme selskap.
Vårt sameiet fikk en avtale med Get hvor vi fikk tv og internett til en overaskende god pris. Vi er omtrent 20-40 leiligheter. Etter avtalen forventet jeg et brev eller lignende i posten fra GET, med noe informasjon, men nei. Vi fikk kun reklame på årsmøtet med hvor mange fantastisk kanaler og pakker de har, som beboere selvfølgelig må betale ekstra for. Det er greit nok, men når jeg må ta kontakt med Get for å sjekke når avtalen trer i kraft, 6mnd etter av avtalen er signert, så får jeg svar fra Get: "Hvilken avtale?" Tidlig vinter (9 mnd etter signering) starter til slutt avtalen, redusert hastighet, men mer enn god nok til netflix. 1 måned etterpå kommer det en faktura, faktura? Get bytter ikke automatisk fra din opprinnelige avtale til den nye! (redusert hastighet) Jeg snakket med Get og skrev at ingen beboerere har fått noe informasjon, fremgangsmåte, velkommen brev, ingenting, bare muntlig presentasjon fra en selger på årsmøtet, er det riktig fremgangsmåte for en av Norges største tv og internett leverandør?? Det har med andre ord loppet mellom 200kr og 500kr x 30 leiligheter, småbeløp i den store sammenhengen, men ville du vært venner med en sånn person?
Get har i mitt tilfelle drevet ren svindel. Jeg ble solgt et abonnement med løfte om 10mb ekstra opplastingshastighet. Nå viser det seg atdet ikke er fysisk mulig med mer opplastning på linja. Dessuten nekter de å grave ned kabelen utenfor min eiendom på tross av at dette var vår avtale. Jeg har ringt 6 ganger til kundeservice. Hver gang lover de å se på saken men ingenting blir gjort. Jeg anbefaler absolutt ingen å handle fra dette firmaet
Utrolig bra nett de har! 1000/50 linja funker som hakka møkk. Utrolig bra altså. Stabilt er det også. Kan laste ned over 900mbps selv når alle bruker nett rundt meg. Ingen forsinkelse i det hele tatt. Eneste negative er vel at de har utrolig masse ned tider hvor de jobber på linja. Heldigvis er dette mitt på natta i ukedagene, og ikke i helga. Det hadde blitt katastrofe. Ellers ingenting og klage på :D Løp og kjøp!!
Får alltid god kundeservice, men opplever at nettet varierer voldsomt opp og ned. Hadde Canal Digital tidligere uten problem, men borettslaget her har dessverre GET. Har en mistanke om at det er den trådløse ruteren som ikke takler at det er flere nære naboer her.
Vi har erfart det såkalte ‘Nye-Get’ og det er ubrukelig! Man må trykke seg frem uendelig mange ganger før man får sett det man vil se på, og fjernkontrollen har så dårlig radius at du må stå rett ved og peke på getboksen for at den skal reagere. Filmene viser ikke titler eller omtale men bare bilder, så vi må bruke google for å finne ut hva filmene handler om. Internett er ustabilt og slår seg av og på. Get bør se til Netflix, HBO eller andre fornuftige medium istedet for å lage noe eget-det er en grunn til at disse er populære! Hvis ikke Get forbedrer brukergrensesnittet bytter vi tilbake til Altibox så snart vi kan.