Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får alltid god kundeservice, men opplever at nettet varierer voldsomt opp og ned. Hadde Canal Digital tidligere uten problem, men borettslaget her har dessverre GET. Har en mistanke om at det er den trådløse ruteren som ikke takler at det er flere nære naboer her.
Vi har erfart det såkalte ‘Nye-Get’ og det er ubrukelig! Man må trykke seg frem uendelig mange ganger før man får sett det man vil se på, og fjernkontrollen har så dårlig radius at du må stå rett ved og peke på getboksen for at den skal reagere. Filmene viser ikke titler eller omtale men bare bilder, så vi må bruke google for å finne ut hva filmene handler om. Internett er ustabilt og slår seg av og på. Get bør se til Netflix, HBO eller andre fornuftige medium istedet for å lage noe eget-det er en grunn til at disse er populære! Hvis ikke Get forbedrer brukergrensesnittet bytter vi tilbake til Altibox så snart vi kan.
Har gjentatte problemer med tv og fiber. Får ikke hastigheten vi betaler for, når internett i det hele tatt virker. Melder inn feil gang på gang og det tar flere dager uten at Get tar kontakt for å løse problemene.
Boksen bruker for det meste, opptil 1/2– 1time for oppstart. ERGELIGT OG UAKSEPTABELT
Det er veldig ustabilt! Plutselig er nettet nede i flere minutter! Kanskje over en time!!
Har hatt Get i 5 år og har hatt meget god erfaring med de. De har hatt lite nedetid og har nesten alltid sagt i fra via SMS de siste årene. Hastigheten har også vært tilfredstillende høy i forhold til hva vi betaler for. Lite trekk fordi de ligger høyere enn andre i markedet.
Jeg mistet plutselig internett, og hva er det første man gjør? Jo man leter etter feil lokalt. Man prøver alt. Til slutt konkluderer man med at det er noe feil på modemet, siden det ikke er registrert feil i nettet på sitt eget postnummer. Jeg styrte på i flere dager. Husverten bestilte nytt modem. Fikk lys på da/uc (Cisco 3010), men ledlampen for "online" blinket. Ringte kundeservice. De fant feil i sine systemer. Etter et par timer var linja oppe igjen. Det varte i 4-6 timer, så var det slutt på moroa igjen. Jeg ringte tilbake i 18-tiden. Da kunne de ikke gjøre noe fra eller til. IT-folkene var ikke der, men hun jeg snakket med lovte meg tilbakemelding dagen etter. Det er i dag. Jeg har ringt dem flere ganger, men virker å ha havnet sist i køa igjen. Må visstnok vente til at hun jeg snakket med dagen i forveien har fått tilbakemelding fra teknisk/IT. Ingen andre tar tak i saken. 10 dager uten nett nå, bortsett fra noen timer i går. Surner gradvis her.. Godt fornøyd med responstiden.