Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr UNNA! Disse spekulerer i merkostnader og gjør det serdeles vansklig å være kunde, prisene endrer seg også etter noen måneder uten verken varsel eller begrunnelse
Mye brudd på signaler, generelt dårlig kundebehandling. Noen hederlige unntak. Lang ventetid ved kundesenter.
Funker greit , skulle bare ønske di kunne levere høyere hastighet til der jeg bor .
Dyrt og mye ustabilt nett. Må resette ruter i hytt og pine.
Nette funker fint men får ikke spillt online siden nat type å upnp delen av nette mitt ikke funker
Min telia faktura har gått opp 40% på 2 år uten at jeg egentlig har fått noe begrunnelse på det. En annen ting er at supporten dems ikke kan noe om internett support
Holder ikke mål, henger seg opp konstant og ender opp med at alt som har mulighet for det går på 4G/5G automatisk. Har hjemmekontor og har tilgode å gjennomføre et møte uten at jeg blir kastet ut eller "fryser", selv med 5 forsterkere koblet opp i huset. Elendig!