Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det nye grensesnittet for TV er utrolig nok enda dårligere enn det gamle. Jeg tar opp mange programmer, og det arkivet jeg hadde er nå bare surr.
Mye nedetid for bredbåndet og dårlig kommunikasjon fra selskapet, leverer ikke en god tjeneste
Faller ut og dårlige signaler. Tar evigheter å komme gjennom til kundeservice, møter ofte kundebehandler som ikke kan løse problemet.
Kun bortforklaringer, etter flere måneder med nett som er ustabilt iløpet av dagen og bortfall i opptil flere timer sent på kvelden og utover natta. Så fikk jeg tilsendt ny 5G antenne da min eksisterende var 4G, det skulle løse problemet, men det er ingen bedring, og nettet er like ustabilt og med lange bortfall som før. Aldri mer Telia!
Skulle innhente tilbud og Telia ringte alltid når jeg var på jobb uten mulighet for å ringe tilbake på nummeret. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke sendte en e-post i stedet etter det andre eller tredje oppkall. Ga opp og gikk for en annen leverandør.
Dårlig wifi og kablet nettverk, kan kun tilby 50/50 linja. Veldig svakt hvis de ønsker å konkurrere med altibox
Wifi detter ut flere ganger i uken, hvor jeg da må slå av og innstille på nytt. Er drita lei hele telia. Nå har jeg vårt uten wi og får ikke kanelene inn på tv, i 2 døgn. Har ringt i over en time på tlf. Uten svar. Ga opp. Ikke å anbefale.dette selskapet.