Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Wifi detter ut flere ganger i uken, hvor jeg da må slå av og innstille på nytt. Er drita lei hele telia. Nå har jeg vårt uten wi og får ikke kanelene inn på tv, i 2 døgn. Har ringt i over en time på tlf. Uten svar. Ga opp. Ikke å anbefale.dette selskapet.
Ustabilt og veldig varierende nett tilgang, hvertfall på kvelden. Etter 22
Telia solgte meg et nett som skulle levere 25MBps men etter 6 måneder lastet det ned med 400KBps. Det viste seg at de ikke hadde kapasitet på nettet. Når jeg klagde på dette var alt kunne de bare tilby meg at jeg kunne si opp uten kostnad. Ingen refusjon og ingen vilje til å gjøre noe med problemet. Jeg vil fraråde alle å skaffe seg bredbånd fra telia.
Lite og dårlig info på nettsiden. Dårlig/ustabilt nett.
Dessverre er det relativt ustabilt, og farten ligger stort sett på 50% av det jeg liksom betaler for. Så langt finner jeg ikke noe alternativ, som jeg kjenner godt nok, men kanskje satellitt er noe å sjekke opp?
Forbindelsen går opp og ned som en jojo uten at man får melding om at det er noe driftsstopp. Skal man ringe inn å melde om problemene tar det gjerne 30 min ++ før man kommer gjennom. Telia klarer heller ikke å fakturere riktig i forhold til hva som er avtalt, men de er veldig flinke til å sende e-post om at de truer med å stenge nettet hvis ikke fakturaen som er feil blir betalt. Selv om de gang på gang sier at nå skal fakturaen være riktig.
Svært dårlig kundeservice med lang ventetid. Ustabil opplasting latency der det varierer vilt fra 40 ms til 600! Om ikke Telia sporenstreks utbedrer dette så spår jeg at de mister mange kunder!