Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært borti problemer der Get AS har vært på eiendommen og gjort feil ved montering. Total ansvarsfraskrivelse. Har prøvd å få saken løst, men de tilbyr kun at de betaler en måned verdt med abonnement. Noe som ikke dekker skadene.
Det er svært sjelden kortere ventetid enn 20 minutter og ofte lengre. Lite empatiske kundekonsulenter som skylder på rutiner og systemer i steden for å høre på deg som kunde og løse problemet.
Avbrudd i lengre perioder uten mulighet for kontakt til service.
Internett fungerer men der stopper det. Dårlig kundeservice, avtaletilbud som går ut hele tiden. Papirfaktura på avtalegiro som nesten er umulig å bli kvitt og lite hjelp fra kundeservice her også. Lang ventetid på telefon. Get har et motto" Kunden har alltid feil og mulig vi kan ta betalt for litt ekstra" (Get bryr seg ikke når de har monopol i området)
De kom på døra etter vi hadde vært misfornøyd kunde for 2-3 pr siden. De tryglet oss om å bli kunde og at alt hadde blitt såååå mye bedre. Niks. Er nå i en tvist ang. avtalebrudd. Jeg har bedt de om å ALDRI kontakte meg igjen. De blir ALDRI bra på noe som helst.
Get har mange som jobber på kundeservice, men de kan som regel sjeldent hjelpe deg når du faktisk trenger det. De er dårlig på å dele informasjon og dårlig på å oppdatere. De har egentlig ingen gode egenskaper og hadde det ikke vært for at GET har monopol hadde jeg byttet med en gang.
Ekstremt treigt nett som detter ut hele tiden. Får ikke hva man betaler for. Elendig kundeservice som tar lang tid å komme gjennom, hvis man i det hele tatt kommer gjennom.