Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Internett fungerer men der stopper det. Dårlig kundeservice, avtaletilbud som går ut hele tiden. Papirfaktura på avtalegiro som nesten er umulig å bli kvitt og lite hjelp fra kundeservice her også. Lang ventetid på telefon. Get har et motto" Kunden har alltid feil og mulig vi kan ta betalt for litt ekstra" (Get bryr seg ikke når de har monopol i området)
De kom på døra etter vi hadde vært misfornøyd kunde for 2-3 pr siden. De tryglet oss om å bli kunde og at alt hadde blitt såååå mye bedre. Niks. Er nå i en tvist ang. avtalebrudd. Jeg har bedt de om å ALDRI kontakte meg igjen. De blir ALDRI bra på noe som helst.
Get har mange som jobber på kundeservice, men de kan som regel sjeldent hjelpe deg når du faktisk trenger det. De er dårlig på å dele informasjon og dårlig på å oppdatere. De har egentlig ingen gode egenskaper og hadde det ikke vært for at GET har monopol hadde jeg byttet med en gang.
Ekstremt treigt nett som detter ut hele tiden. Får ikke hva man betaler for. Elendig kundeservice som tar lang tid å komme gjennom, hvis man i det hele tatt kommer gjennom.
Get Internett har dessverre vært i mitt nettverk den siste måneden og holder ikke opp til noen av mine forventninger. Gaming funker ikke bra med dette, og ihvertfall hvis det er noen andre som streamer i tillegg.
Betaler for 500 Mbps nedlasting, får under 50, og GET prøver å si det skyldes utstyr, evt. feil hos meg. Jeg er koblet på med kabel. Det er GET sitt modem og router. WiFi er håpløst. Dette skyldes selvsagt at GET selger kapasitet GET ikke har.
Det er helt utrolig at et selskap i 2020 kan levere så laber kvalitet. Fiber fra Get? Det er ikke mange trådene i denne fibern, så tregt og ustblit dette er. Monopol situasjon da hele gaten er hooked up på dette skræpet! Teliaskam dette!