Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Bredbånd
1.8
758 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
758 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#67
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#67 av 67 fiberleverandørerer
10%
Forferdelig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 758 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
46
21
36
117
538
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Bredbånd
Telia Bredbånd har 758 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ustabilt, dårlig modem og software.

Omtale av  Missfornøyd

Styr unna! Blir "på tvunget" denne leverandøren gjennom borettslaget jeg bor i. Hadde aldri valgt denne leverandøren igjen. Makan til dårlig utstyr og kompetanse fra kundeservice skal en lete lenge etter.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lover noe de ikke kan overholde

Omtale av  Eric

Jeg ble oppsøkt av selger på døren, da Get fremdeles var et eget selskap. Selgeren tilbød meg en pakke med en pris som kunne forsvare en smalere linje enn den jeg hadde fra daværende leverandør. Siden vi bruker videokonferanser fra vårt hjem omtrent daglig og at jeg har en del barn i huset som gamer, så var jeg opptatt av at opplastingshastigheten måtte ha en del båndbredde. Pakken jeg ble tilbudt var 500/20, men jeg skulle få 50Mbit opplasting inkludert. På fakturaen gjenspeiles det med "ekstra opplasting". Jeg slapp å betale for det og var derfor fornøyd. Etter installasjon av Get sin linje testet jeg opplastingshastigheten og den var bare 20 Mbit. Dermed ringte jeg kundeservice som kunne bekrefte at det ikke var aktivert, men vedkommende gjorde det på direkten. Bra, tenkte jeg. Fremdeles bare 20 Mbit opplasting. Etter flere uker, så ringte jeg kundeservice igjen og klaget over manglende opplasting. Jeg sa at selgeren hadde lovet meg 50 Mbit. Da kunne vedkommende kundebehandler fortelle at det var ikke engang utstyret deres i stand til å levere. Hmrf!! Etter en stund ville jeg bare si opp med påskudd om avtalebrudd fra Telia sin side. Det ville de selvsagt ikke akseptere og en oppsigelse ville derfor koste over 4000 kr i bruddgebyr. De har jo selvsagt sitt på det rene, siden fakturaen ikke angir hvilken hastighet som ligger bak betegnelsen "ekstra opplasting". En annen kundebehandler mente at "ekstra opplasting" var 5 Mbit, men det har jo heller aldri fungert. Nå er jeg over hos tidligere leverandør igjen, med ren fiber hele veien og det er jeg svært fornøyd med. Anbefaler alle som vil ha skikkelig bredbånd om å styre unna Telia sin hybridfiber.

Dårlig kontakt

Omtale av  Tanja

Vente siden oktober2020på fiber!Har enno ingen kommet og installer det!Har ringte 100ganger!

STYR UNNA

Omtale av  Nora

Telia er DESIDERT den verste av de aller verste operatørene du kan finne. ELENDELIG kundeservice, TVn er sinnsykt treig, nettet forsvinner hver mnd og må vente på tekniker i 3-4 uker. Så da satt man der uten internett og TV da, uten noe forståelse fra telia eller noe form for kompensasjon. I TILLEGG til alt dette, så smeller de på deg en regning på 1100kr hver gang teknikeren kommer for å løse ‘problemet’, som de forklarer som DIN egen feil. Eneste grunnen til at vi sitter fast med de, er fordi borettslaget har bestemt seg for at telia er tingen. Aldri noensinne hatt problemer med nett, før de rottene kom inn i hus. VERSTE VERSTE VERSTE jeg noensinne har vært med på. HOLD dere unna!

Elendig kundeservice - velg noen andre

Omtale av  Helene

En og en halv time i kø for å få chatte med kundeservice. Internettet nede siden søndag, de sender noen på onsdagen, og hvis de bestemmer at det er vår feil at nettet ikke virker, så må vi betale for dette. Kommer nok til å bytte leverandør.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lureri som må stoppes!

Omtale av  Spomenka B

Jar en bredbånd (borettslag, gratis ikke noe: pimp-meg-WiFi) som sluttet å funke, sønd. 13.06.21. Ringte 14.06.21 for å få hjelp. 30 minutter ventetid til noen tar opp. Fikk Operatoren. Hun kunne ikke hjelpe meg (ingen signal). "Da må vi sende tekniker! Hun " hvis det er din feil så må du betale 900.-". Jeg har ikke gjort noe sa jeg, og tekniker som komme kan faget sitt. Han vet at jeg ikke har peiling om dekning og kan lure meg, Moden er ikke knustav meg heler. Teknikker kommer om en uke sa hun (21.06.21)! Søkte på min hjelpegruppe i FB om hjelp. Ville låne Modem for å sjekke selv om min modem boks evt. defekt. Fikk ikke lånet utstyr, men 2 personer svarte at de ble lurt på samme måte med "ingen signal" - teknikker som kom 2, 3 ganger og skrev regning til 4000 kroner, men feilen kom likevel tilbake og forsvinner. Men de måtte betale regning. 2 personer uavhengig, kjenner ikke hverandre skrev dette! De sa vi ble lurt. Den ene personen vil klage. Hva skal jeg gjøre? Jeg avbestiller i morgen teknikker. Mvh S.

Ubeskrivelig (!) ustabilt og derfor dårlig

Omtale av  Arne I

I overmorgen kommer tredje tekniker for å "se på" saken - Jeg er 100% overbevist om at han kommer like blank som de to tidligere - selv om de har målt og påvist såkalt "laserfeil" - slik de også kunne ha lest ut av routerloggen. Det kommer selvfølgelig ikke til å skje noe annet enn tidligere - teknikeren finner "noe" med målingen som løses av en annen avdeling (det er avdeling noc), og han kan selvfølgelig ikke si noe om hva og når...

Telia Bredbånd har 758 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Bredbånd mener

Telia Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telia Bredbånd deltar på Bytt.no

Telia Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telia Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR