Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I overmorgen kommer tredje tekniker for å "se på" saken - Jeg er 100% overbevist om at han kommer like blank som de to tidligere - selv om de har målt og påvist såkalt "laserfeil" - slik de også kunne ha lest ut av routerloggen. Det kommer selvfølgelig ikke til å skje noe annet enn tidligere - teknikeren finner "noe" med målingen som løses av en annen avdeling (det er avdeling noc), og han kan selvfølgelig ikke si noe om hva og når...
Det er ganske enestående at en bedrift som Telia ikke klarer å levere et stabilt nett i den hastigheten folk betaler for sentralt i Oslo. Klager man, får man etter lang ventetid enten på telefon eller chat, et fantasifullt svar om årsaken. Men ingenting blir gjort. Det er "noe som forstyrrer i ditt område" har vært brukt de siste tre månedene. Et abonnement som skal levere 250 mbit og som, selv på kabel, ikke klarer mer enn 75 på en god dag, det er dårlig. Nå har jeg heldigvis fått med hele mitt sameie på å bytte leverandør, for dette er virkelig helt latterlig dårlig. Hva er det de holder på med i den bedriften? Det virker som de stort sett er fornøyde hvis de har klart å sette på seg buksa rett vei.
Betaler for 500mbps nedlasting og mottar rundt 200mbps. Kvaliteten vesentlig forringet etter overtakelse av Get. Leter etter ny leverandør.
Nettet er ustabilt, må betale for å få ny boks da den forrige er totalt ubrukelig
Når det funker funker det greit nok, men det er veldig ustabilt og faller ut ofte. Hvis du har mulighet ville jeg heller gått for vanlig bredbånd.
Har Telia med borettslaget jeg bor i. Må skru av wifi på telefonen for å ha halvbra internet på pc. Flere ganger i måneden er jeg timeavtale uten internet, noen ganger med kjent problem rapportert, andre ganger ingen ting. IKKE VELG TELIA
Nettet faller ut hele tiden. Må enten vente til nettet kommer tilbake, koble til nettet på nytt, eller restarte Sagemcom-ruteren. Skjer mange ganger daglig. Elendig kundeservice, må vente i lang tid på chat eller telefon. Epost til kundeservice er ikke mulig. Tv-boksen Get er fryktelig treg, tar lang tid å bytte tv-kanal, appene henger ofte.