Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forbindelsen går opp og ned som en jojo uten at man får melding om at det er noe driftsstopp. Skal man ringe inn å melde om problemene tar det gjerne 30 min ++ før man kommer gjennom. Telia klarer heller ikke å fakturere riktig i forhold til hva som er avtalt, men de er veldig flinke til å sende e-post om at de truer med å stenge nettet hvis ikke fakturaen som er feil blir betalt. Selv om de gang på gang sier at nå skal fakturaen være riktig.
Svært dårlig kundeservice med lang ventetid. Ustabil opplasting latency der det varierer vilt fra 40 ms til 600! Om ikke Telia sporenstreks utbedrer dette så spår jeg at de mister mange kunder!
Dyrt og dårlig mobilt bredbånd med høy latancy. Går ikke ann å spille online spill uten å bli kastet ut av gamen. Treg og ustabilt nett. I tilleg dårlig kundeservice.
Dette er verste Internett service har jeg opplevd. Bindende avtale i ett år siden medio Juni 23.avventer oppsigelse. Hva kan jeg si.flere gang i de 10 mnd med dårlig kvalitet. Mye stop .hver gang gå med stiger ute og åpne liten deksel og restarte med nål inne.Uansett fungere men igjen dårlig kvalitet. Umulig å få snakke med noen på telefon om du har drømt om dette anbefaler jeg å få fri fra jobben denne dagen.Om du er heldig og få pratet med noen ,ikke blir optimistisk heller da de skal lese til deg hva står på Website.Helt ubrukt bredbånd Internett og håpløst kundeservice
Det er ofte ingen forbindelse. De sier de jobber for forbedre nettverket, men ingen bedring. Nå er vi tvungne til å bytte router og vi må betale leie for den nye routeren.
Har både trådløst bredbånd og tv fra Telia. Rett og slett dårlige produkter samme hvem jeg sammenligner med. dekoder må restartes stort sett daglig. Appen til tv er aldeles ubrukelig og om man er heldig og kommer igjennom hos kundeservice så kan det virke som om de har et standard skjema med "goddag mann økseskaft" svar. Håpløst.
Sender ikke skriftelig avtale,før ingåelse,så det går og lese igjennom.Kun muntlig tilbud,Dem mener det er så mange andre som er så ueriøse,Da må dem spørre seg selv,Hvem er siriøs overfor kundene sine er mitt spørsmål?Det går ikke an at selgerne opptrer slik mot nye kunder.....