Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke-eksisterende kundeservice, kontrameldinger på feilmeldinger. Ustabilt. Forferdelig opplevelse
Nå har jeg igjen fått "selger" fra Telia/Get på døren og sa med en gang at jeg ikke var interessert. Lukket døren og gikk inn, tror dere ikke at han kom tilbake og ville ha et svar på hvorfor han ikke fikk presentere sin salgs tale. Jeg sa nei igjen og han ville ikke gi seg, tilslutt måtte jeg si at jeg har rett til å si nei, lukket bare døren og han gikk heldigvis. Prøver å finne mail adressen til Get/Telia, for og gi beskjed igjen - at jeg aldri kommer til å kjøpe deres produkt. Det er jo ulovlig med dørsalg, men å presse på med "info" og spørre etter info er hvis ikke ulovlig.
tjenesten slår seg av og det eneste Get har ønsket å gjøre er å bytte ruter. De gjør ikke flere feilsøk og hver gang tjenesten slår seg av må jeg ringe kundeservice for å få slått på internett tjenesten. Det har aldri tatt mindre en 15 min og komme til kundeservice og du for beskjed på tlf "takk for at du fortsatt venter". Videre blir jeg alltid automatisk fakturert for ruter jeg har sendt de i retur, dette har de slettet men kun etter at jeg har kontaktet de og brukt tid jeg aldri for tilbake. Kort oppsummert hvis du vil ha internettlinje med mest mulig styr fram og tilbake og du må ringe kundeservice ofte for å få ordnet opp så er dette leverandøren for deg. Det positive er vel at de ordner opp men de må kontaktes ofte for at linja skal fungere. Du vil også bli forsøkt solgt flere tjenester av kundeservice når du kontakter de. Det vil skje ofte. Lykke til ! :)
De justerer prisen opp mye hvert år, sjekk andre alternativer. Synd jeg ikke får byttet.
Internett og kanaler blir borte veldig ofte. Har hatt flere tilfeller der en eller begge deler har vært nede over flere timer eller dager. Skulle gjerne byttet til noe annet, men Get har tydeligvis monopol på Tv-kanaler her jeg bor. Absolutt ikke forbrukervennlig.
Anbefaler å lese hele anmeldelsen. Jeg ble oppringt av en selger som lovet fantastisk bredbånd via 4g og en ny type router som skulle dekke mitt hus på 3 etasjer. Det var fristende å få 50mbit kontra 20mbit som jeg hadde. Med en gang det var installert var det veldig ustabilt og jeg henvendte meg til kundeservice. Ble da tilbudt airties for utvidelse av rekkevidde for 49kr ekstra pr måned. Dette ga jeg beskjed om var helt uaktuelt og fikk da dette gratis. Dette hjalp veldig lite og problemene ble flere og flere. Ustabilt, ramler ut og inn hele tiden, nedlastingshastighet fra 50mbit-2,5mbit. Har vært i kontakt med kundeservice 5 ganger og de første 3 blir jeg bare bedt om å resette og prøve igjen. Hjelper ingen ting. Den 4 gangen insisterer jeg på å avslutte kundeforholdet siden de ikke klarer å rette feilen og blir da informert om at dette vil koste med 7000kr i gebyr for å avslutte i bindingstiden. De nekter å innrømme at det ikke fungerer ikke ber meg om å resette på nytt. Det hjelper ikke. De insisterer på at de må få lov til å forsøke å rette feilen før jeg får si opp uten bruddgebyr og vil sende meg ny ruter. Ny ruter blir testet og det hjelper ikke. Kontakter kundeservice på nytt og de sier at det skal gå å avslutte kundeforholdet. Dette skal jeg få en bekreftelse på og etter 2 dager har jeg fortsatt ikke fått det. Hver gang jeg snakker med kundeservice og sier at jeg vil avslutte kundeforholdet blir det «merkelig nok» brutt og jeg må ringe opp igjen. Hver gang jeg kontakter dem tar det 30-90minutter av min tid allikevel sender de meg faktura for nett som ikke fungerer. Oppsummert den dårligste kundeservicen jeg har opplevd, meget arrogante folk og absolutt ikke villige til å rydde opp på en god måte. Anbefaler alle å styre unna Get, du kommer garantert ikke til å bli fornøyd. Du føler at du sitter i saksa istedenfor at du er kunde.
Hvis du ønsker å ha tale og bilde ikke henger sammen, så velg get. For det er tilsynelatende helt ok.🤬🤬.. Har nå prøvd å komme oss ut av det, men dette er vist ikke noen feil, som er av en sånn betydning at vi kan kreve å komme oss ut av avtalen.