Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig ustabilt, dårlig kundeservice, ofte nede for vedlikehold. Gjør det vanskelig å jobbe hjemmefra siden de ofte tar det ned i arbeidstiden. Det eneste positive er at de er flink til å varsle når de tar det ned for vedlikehold.
Vi fikk et godt tilbud fra dørselger som var en del bedre enn hva Telia tilbyr på sine nettsider. Det er ca. 6 mnd siden vi byttet fra Telenor hybridfiber og kabelTV til Telia 5G + TV. 5G nettet er meget stabilt i området her. Har kun opplevd et utfall siden vi skiftet. Da var nettet ute i 1-2 timer. Hastighet ligger stabilt rundt 270/51, dvs noe over de 250/50 som vi abonnerer på. Er fullt klar over at prisen de først 12 mnd er en "lokkepris", men sier ikke nei til å spare ca. 650,- per. mnd. Etter utløpet av bindingstiden vil besparelsen ift tilsvarende pakke hos Telenor utgjøre ca. 200,- per mnd. Prisen blir da omtrent som hos Altibox. Er ikke så sugen på å grave over naboens tomt, så jeg vil mest sannsynlig fortsette med Telia. Har ikke hatt behov for å kontakte kundeservice, så den har jeg ingen erfaringer med.
Har vært uten nett i 4 dager. Får beskjed at det kan komme en teknikker om 5 dager! Siden nesten alt jeg eier er avhengig av nett er dette alt for dårlig.
Hver eneste «oppdatering» fra Telia etter at de tok over Get har hatt kun ett formål: økt profitt for Telia. Tilbudet og den tekniske løsningen blir dårligere og dårligere, prisen høyere og høyere. Telia boksen er tilnærmet ubrukelig. Har løst dette ved å bruke Apple TV i stedet, men etter siste oppdatering er det ikke mulig å logge inn på denne lenger heller. Nok er nok!
Ok nett, men umulig å få avklaring vis kundeservice. Blir lovet tilbakemelding, men halvannen uke uten svar er for dårlig!!
Har 5G bredbånd. Ustabilt nett, så virker det ikke. Må vente 1 time i telefon, så Tekniker som vil ordne det etter noen dager. Håpløs ventetid på kundeservice. Krediteres på faktura, men poenget er å ha et stabilt nett.
Det virker som de bevist senker hastigheten på internettet så man må ringe dem for å få det opp igjen. Har 1000mbp linjen men opplever sjeldent å få noe i nærheten av dette selv med kabel.