Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært uten nett i 4 dager. Får beskjed at det kan komme en teknikker om 5 dager! Siden nesten alt jeg eier er avhengig av nett er dette alt for dårlig.
Hver eneste «oppdatering» fra Telia etter at de tok over Get har hatt kun ett formål: økt profitt for Telia. Tilbudet og den tekniske løsningen blir dårligere og dårligere, prisen høyere og høyere. Telia boksen er tilnærmet ubrukelig. Har løst dette ved å bruke Apple TV i stedet, men etter siste oppdatering er det ikke mulig å logge inn på denne lenger heller. Nok er nok!
Ok nett, men umulig å få avklaring vis kundeservice. Blir lovet tilbakemelding, men halvannen uke uten svar er for dårlig!!
Har 5G bredbånd. Ustabilt nett, så virker det ikke. Må vente 1 time i telefon, så Tekniker som vil ordne det etter noen dager. Håpløs ventetid på kundeservice. Krediteres på faktura, men poenget er å ha et stabilt nett.
Det virker som de bevist senker hastigheten på internettet så man må ringe dem for å få det opp igjen. Har 1000mbp linjen men opplever sjeldent å få noe i nærheten av dette selv med kabel.
Blelovt åfåbytte til wifi på hytta, men dem bare gir f. Så det er sagt opp. Trenger wifi på hytta, har moden, Huawei.
Veldig ustabilt nett og det er krevende når man sitter å jobber.