Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ønsket å få tilbudet skriftelig, slik at jeg kunne sammenligne pris og innhold med andre leverandører. Det lot seg ikke gjøre da det var "spesial tilbud". Kundebehandler ble tydlig irritert da jeg sa at jeg måtte få tilbud skriftelig, og var deretter ikke interessert i å gi meg et tilbud i det hele tatt.
Sameiet mitt valgte Telia for bredbånd, vi hadde Get tidligere. Get fungerte bra, det var når Telia tok over at ingenting fungerer. Nedetid, henger seg opp, lavere hastighet enn det vi betaler for! Utrolig lang ventetid på kundeservice også dersom du trenger hjelp. Styr langt unna Telia bredbånd!!!
Jeg må restarte router hver dag, mange ganger for å få internet. Har ringt mange ganger og blir aldri bedre....byttet passord, hard reset, byttet router og fortsetter det samme. Styr unna av Telia!
Ustabilt signal, treg tvbox som stadig stopper, eneste som hjelper er å skru boksen av og på.
Very unstable speed and bad router you only have good signal when sitting next to it.
Trådløst bredbånd som virker stabilt og fint, men fjernkontrollen virker ikke lenger og får bare slått på TV'n av og til. Får ikke valgt kanaler eller brukt andre funksjoner. Har Chattet, men må kontakte TV- /internett kundeservice. Kundeservice er elendig. Har sittet over 1 time for å komme gjennom.
Fire brudd med mange timers varighet i løpet av 2 uker. Alle krevde ny oppstart, også av Sonos nettradio. Lite brukervennlig TV-boks,