Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trådløst bredbånd som virker stabilt og fint, men fjernkontrollen virker ikke lenger og får bare slått på TV'n av og til. Får ikke valgt kanaler eller brukt andre funksjoner. Har Chattet, men må kontakte TV- /internett kundeservice. Kundeservice er elendig. Har sittet over 1 time for å komme gjennom.
Fire brudd med mange timers varighet i løpet av 2 uker. Alle krevde ny oppstart, også av Sonos nettradio. Lite brukervennlig TV-boks,
Ustabilt og meget tregt av og til,får ikke det jeg betaler for😬
Stabilt nett. Uforholdsmessig høy pris og skandaløst dårlig kundeservice.
Bytte ifra Telenor 100gb til telia5g 25gb, de er mye billigere en Telenor og hastigheten er mye mye bedre
Forferdelig mye nedetid, uten automatisk kompensasjon. Nettet har vært nede i 14 timer så langt i dag. Norges mest ustabile fiber leverandør? Ringte til kundeservice og den opplevelsen tok 90 minutter før jeg fikk svar. Hvis du kan velge noe annet enn Telia ... så er du heldig. Hvis de ikke leverer tjenesten vi betaler for, hvorfor blir vi ikke kompensert?
Inngår avtale på bestemte vilkår for så å senere oppleve at Telia endrer vilkårene fullstendig. Jeg inngikk avtale på trådløst bredbånd hytte med mulighet for å fryse abonnementet 6 mnd i året. Dette passet meg perfekt, å av den grunn valgte jeg Telia. Nå 5 mnd etterpå, så gir de meg beskjed om at det ikke er mulig å fryse dette abonnementet. Dette er avtale brudd, men kan ikke bevise det, å Telia nekter for at de har endret på noe som helst. Falskt, useriøst, bare å gå videre til en av konkurrentene. Hos Telia vil du ikke være kunde !