Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kommer til å gå bort fra Tafjord. Har blitt skikkelig søppel. Elendig hastighet, langt langt under lovd hastighet. Trådløs er bare skit. Tvbilde hakker. Etterslep. Usynkronisert lyd/bilde. Leverer ikke høy oppløsning må skjermen, skit sagem. Hold dere unna dette
Vi betaler max pris for den høyeste hastigheten i huset vårt. Vi har gjennom 3 år hatt besøk av Get hele 13 ganger, og hver eneste gang så forteller de oss at "ingenting er galt" før det igjen er tregt. Kundeservice er frekke og gir absolutt ingen veiledning til hvordan jeg kan forbedre nettet mitt. Uavhengig av hvor i huset jeg befinner meg er det til enhver tid ekstremt sakte nett. Periodevis er det også 1 uke eller 2 hvor nettet ikke fungerer i det hele tatt. Sist gang dette skjedde brukte Get 2 uker på å komme å fikse nettet . Anbefaler det på ingen som helst måte til noen andre
Har 750 linje fra GET, nå Telia. Får sjeldent mer enn 500 tross ingen annen aktivitet på linja og kabel rett i pc. som regel detter det ned på 2-300.. Hver gang jeg ringer inn å klager lover de å se på saken, men det skjer jo aldri.
Uansett hvor bra pakke du har, så er nettet like treigt å dårlig.. og er ofte nettet plutselig blir borte også
1. Jeg bestilte tjenesten "Trådløst bredbånd" med 50 Mbit hastighet og har vært i dialog med Get utallige ganger siden jeg har hatt mellom 1 Mbit og på det aller beste 20 Mbit etter levering. De ringer aldri opp igjen og følger konsekvent ikke opp saken slik at man må selv ta kontakt igjen daglig om feilen ikke blir løst. 2. Det er veldig lang kø både på chat og telefon. Dette er over en periode på 4 mnd. 3. Chat avdelingen og telefonavdelingen virker til å være to separate selskap... 4. Samme løsning blir stadig foreslått og ny saksbehandler setter seg ikke inn i saken. Jeg har dessverre svært lite positivt å si om leveransen fra Get. Dette er noe av det dårligste jeg har har vært borti.
Ikke-eksisterende kundeservice, kontrameldinger på feilmeldinger. Ustabilt. Forferdelig opplevelse
Nå har jeg igjen fått "selger" fra Telia/Get på døren og sa med en gang at jeg ikke var interessert. Lukket døren og gikk inn, tror dere ikke at han kom tilbake og ville ha et svar på hvorfor han ikke fikk presentere sin salgs tale. Jeg sa nei igjen og han ville ikke gi seg, tilslutt måtte jeg si at jeg har rett til å si nei, lukket bare døren og han gikk heldigvis. Prøver å finne mail adressen til Get/Telia, for og gi beskjed igjen - at jeg aldri kommer til å kjøpe deres produkt. Det er jo ulovlig med dørsalg, men å presse på med "info" og spørre etter info er hvis ikke ulovlig.