Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har både trådløst bredbånd og tv fra Telia. Rett og slett dårlige produkter samme hvem jeg sammenligner med. dekoder må restartes stort sett daglig. Appen til tv er aldeles ubrukelig og om man er heldig og kommer igjennom hos kundeservice så kan det virke som om de har et standard skjema med "goddag mann økseskaft" svar. Håpløst.
Sender ikke skriftelig avtale,før ingåelse,så det går og lese igjennom.Kun muntlig tilbud,Dem mener det er så mange andre som er så ueriøse,Da må dem spørre seg selv,Hvem er siriøs overfor kundene sine er mitt spørsmål?Det går ikke an at selgerne opptrer slik mot nye kunder.....
Nettet detter ut hele tiden, veldig dårlig dekning! Vi har gitt beskjed uten at det blir fikset. Ikke opplyste de om alle ekstra utgifter som kom når vi valgte å bytte til de heller, selgeren som dukket opp på døren her lovte at vi ikke skulle få høyere regning enn han fortalte oss, dette var en stor løgn. Det han lovte skulle følge med i abonnementet vi gikk inn i, stemte heller ikke.
Fikk ikke noe tilbud, bare spørsmål om hvor mye vil jeg betale. Jeg var i bilen og kunne ikke snakke men han nektet å sende tilbudet på email og avsluttet samtale uten å si "ha det".
Har ikke signaler inn i huset. Kommer ig går hele tiden. Denne helgen har vi ikke kunne se tv.mobil WiFi slutter å virke im vi ikke er i rommet hvor ruteren står.
Ustabilt. Leverer sjeldent den hastighet vi har avtale på at jeg skal ha. Kundeservice er ikke mulig å få tak i. Kort sagt alfor dårlig leveranse av kritisk infrastruktur.
Dyrt, varierende dekning, men enkelt oppsett og raskt i gang