Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke noe tilbud, bare spørsmål om hvor mye vil jeg betale. Jeg var i bilen og kunne ikke snakke men han nektet å sende tilbudet på email og avsluttet samtale uten å si "ha det".
Har ikke signaler inn i huset. Kommer ig går hele tiden. Denne helgen har vi ikke kunne se tv.mobil WiFi slutter å virke im vi ikke er i rommet hvor ruteren står.
Ustabilt. Leverer sjeldent den hastighet vi har avtale på at jeg skal ha. Kundeservice er ikke mulig å få tak i. Kort sagt alfor dårlig leveranse av kritisk infrastruktur.
Dyrt, varierende dekning, men enkelt oppsett og raskt i gang
Ustabilt av og til.problemer med å komme inn av og til.
Ustabilt og leverer ikke hastighet som inngår i pakken jeg betaler for. Å ringe kundeservice er tidkrevende, enten svarer de ikke eller er ventetiden uutholdelig lang, timer i kø mener jeg ikke er akseptabelt. .
Altfor dyrt for en gammel linje (ikke fiber) forhold til hastighet.