Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For 3 gang på EN UKE mistet jeg både bredbånd OG tv, nå vil jeg bytte!!
Ingenting hos Get virker som det skal. Internett, opptaksfunksjoner, tv-bilder, Get-bokser etc etc. Det er ALLTID problemer med Get. Anbefaler ingen å bruke Get. Fy søren for et alldeles elendig konsept!!!
Hastigheten er i og for seg bra. Boligstiftelsen her har avtale med Get, så har ingen muligheter annet enn å bruke Get. Har således hatt fler driftsproblemer iløpet av en mnd (14ganger har nettet vært nede nå) enn jeg har hatt med nextgentel over 10 år. Så her finnes det enormt forbedringspotensiale! Pr dagsdato må jeg nok anbefale at en bør gå for ett annet selskap.
Hvis du vurdere å skaffe deg tv å Internett styr unna Get. Har had problemer med herre fra dag en, æ har stifta 3 get box 2 å te slutt fikk æ get box micro som fortsatt ikke vært bedre bilde. Til tider er ustabilt som nette dems har stifta 4 boxer av internett modem å har had te samen 6 teknikere å fortsatt ikke bra. På en vanelig dag så e æ ut å inn med Internett tv cabel 3 gang. styr una herre om du kan.
Signalet brytes i korte øyeblikk. Akkurat nok til at det ikke går å streame. Ingen hjelp fra support. Fakturaene er uleselige. De forsvinner ut når 5g mobil kommer.
Uansett hvor jeg har bodd i Oslo, hvor svært mange er tvunget til å ha Get bredbånd har hastigheten vært varierende. Ofte betydelig redusert i forhold til hva jeg forventer. STYR UNNA om mulig.
Laaang kø for å komme igjennom til kundeservice. Betyr enten at det er svært få på kundeservice eller mange er misfornøyde med kvaliteten på tjenesten. Har igjen oppdaget at jeg ikke mottar nedlastningshastigheten jeg betaler for. Får kun 1/3 av hastigheten og dette er ikke første gang jeg har oppdaget dette. Mistenker at de konsekvent leverer dårligere tjeneste enn det man betaler for mht bredbånd. Get TV derimot fungerer bra.