Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Signalet brytes i korte øyeblikk. Akkurat nok til at det ikke går å streame. Ingen hjelp fra support. Fakturaene er uleselige. De forsvinner ut når 5g mobil kommer.
Uansett hvor jeg har bodd i Oslo, hvor svært mange er tvunget til å ha Get bredbånd har hastigheten vært varierende. Ofte betydelig redusert i forhold til hva jeg forventer. STYR UNNA om mulig.
Laaang kø for å komme igjennom til kundeservice. Betyr enten at det er svært få på kundeservice eller mange er misfornøyde med kvaliteten på tjenesten. Har igjen oppdaget at jeg ikke mottar nedlastningshastigheten jeg betaler for. Får kun 1/3 av hastigheten og dette er ikke første gang jeg har oppdaget dette. Mistenker at de konsekvent leverer dårligere tjeneste enn det man betaler for mht bredbånd. Get TV derimot fungerer bra.
Skikkelig dårlig at man skal se film eller serie og bli avbrytt hvert 3. minutt 😠ender opp å se det på mobilen, irriterende!!!
Leverer langt under lovet hastighet. Fungerer greit til tider, men som oftest er det ustabil tilkobling og ekstremt dårlig hastighet.
Dette er noe av det værste jeg har opplevd. Det er så ustabilt og detter ut hver eneste dag, jeg kommer til og poste dette på face blant mine 4000 tusen venner som jeg skriver DEL MED GLEDE!!! Her betaler man for noe man faktisk ikke får !! Helt ubrukelig nett
Det var stadig treg internettlinje, som ble unnskyldt med at det måtte skyldes andre faktorer enn Get. Fikk ikke hastigheten man betalte for. Etter bytte til annen leverandør var det merkbar bedring i hastighet, og det var ingen problemer med hastigheten. Hva som var bra: Bredspektret tilbud av tjenester, imøtekommende på get bokser og router. Hva som kan bli bedre: Øke hastigheten til kunder som rapporterer om gjentagende lav hastighet på linjen.