Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har gjentatte problemer med tv og fiber. Får ikke hastigheten vi betaler for, når internett i det hele tatt virker. Melder inn feil gang på gang og det tar flere dager uten at Get tar kontakt for å løse problemene.
Boksen bruker for det meste, opptil 1/2– 1time for oppstart. ERGELIGT OG UAKSEPTABELT
Det er veldig ustabilt! Plutselig er nettet nede i flere minutter! Kanskje over en time!!
Har hatt Get i 5 år og har hatt meget god erfaring med de. De har hatt lite nedetid og har nesten alltid sagt i fra via SMS de siste årene. Hastigheten har også vært tilfredstillende høy i forhold til hva vi betaler for. Lite trekk fordi de ligger høyere enn andre i markedet.
Jeg mistet plutselig internett, og hva er det første man gjør? Jo man leter etter feil lokalt. Man prøver alt. Til slutt konkluderer man med at det er noe feil på modemet, siden det ikke er registrert feil i nettet på sitt eget postnummer. Jeg styrte på i flere dager. Husverten bestilte nytt modem. Fikk lys på da/uc (Cisco 3010), men ledlampen for "online" blinket. Ringte kundeservice. De fant feil i sine systemer. Etter et par timer var linja oppe igjen. Det varte i 4-6 timer, så var det slutt på moroa igjen. Jeg ringte tilbake i 18-tiden. Da kunne de ikke gjøre noe fra eller til. IT-folkene var ikke der, men hun jeg snakket med lovte meg tilbakemelding dagen etter. Det er i dag. Jeg har ringt dem flere ganger, men virker å ha havnet sist i køa igjen. Må visstnok vente til at hun jeg snakket med dagen i forveien har fått tilbakemelding fra teknisk/IT. Ingen andre tar tak i saken. 10 dager uten nett nå, bortsett fra noen timer i går. Surner gradvis her.. Godt fornøyd med responstiden.
Nettet og TV-signalene faller ut flere ganger i uken, uten at det er noe å gjøre med det. Samtidig øker prisene.
Ufattelig at en tjeneste man betaler for kan være så dårlig. Internett blir borte på tilfeldige tidspunkter i alt fra noen minutter til mange timer uten at det gis informasjon. Når man kontakter kundeservice får man vite at de vet om problemet men ingen har tenkt på å legge det ut på nettsidene deres. Har hendt 2 ganger bare den siste uka og det er ingen hjelp å få. Dette har pågått i årevis men kan ikke bytte på grunn av avtale i borettslaget. For guds skyld styr unna Get!