Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg mistet plutselig internett, og hva er det første man gjør? Jo man leter etter feil lokalt. Man prøver alt. Til slutt konkluderer man med at det er noe feil på modemet, siden det ikke er registrert feil i nettet på sitt eget postnummer. Jeg styrte på i flere dager. Husverten bestilte nytt modem. Fikk lys på da/uc (Cisco 3010), men ledlampen for "online" blinket. Ringte kundeservice. De fant feil i sine systemer. Etter et par timer var linja oppe igjen. Det varte i 4-6 timer, så var det slutt på moroa igjen. Jeg ringte tilbake i 18-tiden. Da kunne de ikke gjøre noe fra eller til. IT-folkene var ikke der, men hun jeg snakket med lovte meg tilbakemelding dagen etter. Det er i dag. Jeg har ringt dem flere ganger, men virker å ha havnet sist i køa igjen. Må visstnok vente til at hun jeg snakket med dagen i forveien har fått tilbakemelding fra teknisk/IT. Ingen andre tar tak i saken. 10 dager uten nett nå, bortsett fra noen timer i går. Surner gradvis her.. Godt fornøyd med responstiden.
Nettet og TV-signalene faller ut flere ganger i uken, uten at det er noe å gjøre med det. Samtidig øker prisene.
Ufattelig at en tjeneste man betaler for kan være så dårlig. Internett blir borte på tilfeldige tidspunkter i alt fra noen minutter til mange timer uten at det gis informasjon. Når man kontakter kundeservice får man vite at de vet om problemet men ingen har tenkt på å legge det ut på nettsidene deres. Har hendt 2 ganger bare den siste uka og det er ingen hjelp å få. Dette har pågått i årevis men kan ikke bytte på grunn av avtale i borettslaget. For guds skyld styr unna Get!
Ringet Get mange ganger men hjelper ikke😡😡😡hver gang jeg ringer sier at ingen feil på boksen min, er så dritt lei.
Har ikke ord for hvor dårlig oppetid vi har hatt på nettet som er levert fra get. Vi har ringt og mailet klager opptil flere ganger nå, de har vært hos oss 2 ganger uten å finne noe. De sier at det ikke er noe problemer med linjen og de ser ikke noe feil med den. Altså en mer brukt setning tror jeg ikke du kan få fra get. De sier at problemet er inne hos oss selv om det er blitt sjekket flere ganger. Helt fantastisk at de får lov til å drive slik i 2018. Noe mer ubrukelig en GET tror jeg du må lete lenge etter.
Rett og slett forferdelig, spesielt når det kommer til vinteren. De har alltid problemer og har alltid svakt nett. Jeg har blitt spurt om jeg vil "oppgradere" nettet mitt flere ganger og har takket ja alle gangene, men det er absolutt ingen forskjell selv om du betaler mer.
Da internett tjenester er det som flest mennesker klager på så er dette en av de gange Get ihvertfall ikke fortjener pepper. Jeg hadde bindingstid hos GET, hadde 350/350+TV for 600 i måneden, og min binding går ikke ut før i mars 2019. Jeg var nå i den klemma at jeg måtte flytte grunnet jobb, og Get kunne ikke levere til min nye adresse. Dette skulle ha medført ett bruddgebyr. Den supertrivelige kundeveilederen jeg ikke husker navnet på sa at siden de ikke kunne levere så skulle han gjøre sitt beste på å få strøket meg av bruddgebyret siden jeg egentlig Ikke ville ha noen andre en dem, og at det var noe som ville gi kunder større grunn til å velge dem igjen. Og "lo and behold" jeg fant ut i går at det løftet ble holdt. Dette var dessverre ett "protokollbrudd" og denne kundeveilederen hadde visst ikke lov å love meg dette fikk jeg vite av en annen kundebehandler. Men, Kjære Get. Det at din kundebehandler gjorde dette kjøpte dere en 5 stjerners fra meg. Han hjalp meg når jeg satt i en klemme og det sette jeg pris på. Denne veilederen sørget ikke bare for at dere får 5 stjerner fra meg men også at så fort jeg nå får slått meg til ro, så ønsker jeg å bli medlem hos dere igjen. Andre selskaper har vært vrange og usympatiske til at andre befinner seg i en ny livssituasjon, men det at dere viste fleksibilitet til en kunde som måtte bryte kontrakten mot sin egen vilje, det er slike ting som jeg tar av meg hatten for. Så takk. Håper dere gir denne ansatte ett tegn på takknemlighet for dette for det fortjener han. God omtale er bedre lønn enn ett lite overfladisk bruddgebyr.