Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
5G-nettet har vært veldig ustabilt. Akkurat nå er nettet helt nede. Ingen informasjon på nettsidene og en time i kø hos kundeservice. Tommelen ned!
Forferdelig.!!! Lovnader holdes ikke, det tok kundservice mere en 1 måned å sende et sim kort som skulle brukes i en 5G bredbåndsruter. Nb jeg har enda ikke motatt denne og fikk beskjed idag at forsendelsen var kanselert. Skulle få gratis data til dette var ordnet og kortet var motat. Isteden fikk jeg regning på ekstra data. Fikk også beskjed ifra kundeservice at jeg måtte reise til nærmeste Telia butikk for å hente et simkort. det er 60 mil tur retur. Jepp denne personen var også virkelig sur og påståelig, og ville ikke høre om noe annet. De sendte feil extender og mente jeg måtte betale ekstra for å få den nye modemet som passet.
Jevnt over dyrt, og stadige dekningsutfall uten noen form for kompensasjon.
Dårlig nett ift at det faller ut hele tiden. Det er også en elendig service i selskapet generelt. Lite tilgjengelige, venter på tlf alt fra 30 min yil 60 min før man får svar.
Internettet faller støtt og stadig ut i timesvis, ikke mulig å fikse det på egenhånd- og telia kundeservice er ubrukelig. Chat bot er en vits, stegene som blir anbefalt for å fikse tilkobling har ALDRI fungert. Mistet nettet på nyttårsaften 2022, er fortsatt ikke tilbake over 12 timer senere, ikke mulig å ta kontakt med kundeservice på tlf da de selvvalgt er stengt første nyttårsdag.
I normal sendetid er hastigheten 1 - 4 mbit/s. Hadde raskere analoglinje for over 20 år siden. Mellom 1 og 2 timer i telefonkø før de svarer. Og når de svarer løses ofte ikke problemer. Rot og uoversiktelig faktura. Heller ikke imponert over den androide tvboksen og mulighet til å sortere programmene. Konklusjonen er: Dårlig kapasitet på linja. Håpløs kundeservice samt utrolig lang ventetid før svar på telefonen. Må hele tiden passe på faktura da de ALDRIG stemmer.
Forferdelig dårlig nett! Faller ut flere ganger for dagen og har bare problemer hele tiden. Angrer på at jeg gikk fra fiber.