Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettet faller ut hele tiden. Må enten vente til nettet kommer tilbake, koble til nettet på nytt, eller restarte Sagemcom-ruteren. Skjer mange ganger daglig. Elendig kundeservice, må vente i lang tid på chat eller telefon. Epost til kundeservice er ikke mulig. Tv-boksen Get er fryktelig treg, tar lang tid å bytte tv-kanal, appene henger ofte.
Her er det bare å gå videre, ingen vits å prøve, de lover fart,men klarer ikke holde det. har prøvd både 50 og 25 og får kun max 2-3 mb i sekundet.
Ruteren vår får ikke signal helt tilfeldig minst én gang i timen. Har prøvd å fikse det med service men de er enten ikke i drift eller så sender de teknikere som «fikser» problemet som egentlig ikke gjør en shit.
Styr unna. Detta greiene er helt ubrukelig og ingen som skjønner noen ting av di man prater med på kundeservice om man noen gang kommer mellom der😡😡😡
Elendig kundeservice, og ustabilt nett. Både tv og bredbånd..
Ufattelig dårlig, upålitelig og dårlig service. Ber alle om å styre unna Get 👍🏼
Telia er rigget for å lure kunden til å betale dyre gebyrer og låser kunden til noe de egentlig ikke ønsker. De lurer borettslag til å betale for tjenester de ikke trenger og tvinger kunder til å betale for tv for å få biligere internet. På toppen av det hele har de elendig kundeservice hvor du må vente i evigheter for få enkle svar på en tjeneste som er misvisende og uforståelig. Styr unna hvis du har mulighet!