Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt Telia en stund og har aldri vært problemer
Uten å bruke for lang tid på å skrive alt jeg føler av ergelse for Telia kan jeg kort oppsummere med at det alle andre skriver stemmer. 1. Elendig nett. Faller ut hele tiden. Altså én gang pr time faller nettet ut og bruker lang tid på å koble seg på igjen. Helt sinnsykt irriterende. Dette gjelder altså både TV/internett. 2. Treeeeeg dekoder som bruker lang tid på å reagere når du trykker 3. Minimum 30 minutter ventetid hver gang du skal snakke med kundeservice, og det er maaaange ganger. 4. De sier angrefristen utløper 14 dager etter bestilling - ikke installasjon. Så da krever de 7000,- i bruddgebyr om de ikke klarer levere en løsning som fungerer og du må kansellere. (Men her klarte heldigvis jeg å lure dem til å gi meg utvidet angrefrist som jeg benyttet meg av) 5. Extenderen vil rett og slett ikke koble seg på, så nettet dekker bare halv huset Jeg byttet fra Altibox til Telia men har nå gått tilbake til Altibox etter 14 smertefulle dager hos Telia.
Er leietaker og har telia som internett leverandør, internettet detter stadig ut, og for litt siden var det drifte arbeid som originalt skulle vare noen timer men endte opp uten nett i 2 dager, internettet er mer stabilt i nordland der alt du ser er fjell og natur enn midt i Oslo sentrum jesus christ
Gidder ikke bruke mer tid på å forklare min frustrasjon. Ufattelig tragiske greier.
Har over 5 måneder opplevd stadige brudd. Telias kundeservice bruker 90 - 120 minutter på å svare. Svare per epost tar 2-3 dager. Chat boot gir kun råd om restarte modem, sjekket om regning er betalt og feilemdlinger mao helt meningsløse råd når det er utstyret som ikke virker.
Det er feil ofte! Hver dag og flere ganger om dagen. Det tar 30 minutter til flere timer før vi får hjelp når vi ringer kundeservice. Og nettforbindelsen fungerer da etterpå, bare en liten stund, så er det borte igjen. Vi er leie av hele dette bredbåndsystemet. Og vi kommer til å skifte bredbåndleverandør. Vi får absolutt ikke det vi betaler for!
Rette og slett er dårlig Kunde service , når du ringer og trenger hjelp, må du nok beregne 45 min til en time