Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rette og slett er dårlig Kunde service , når du ringer og trenger hjelp, må du nok beregne 45 min til en time
0 dekning eller annet. Blinker gul/oransje lys ute på antenna. Satt i Teams møte gjennom jobben. Jævlig irriterende når di sier at dette er SÅ stabilt og INGEN problemer med.
Elendig. Fakturering skjer forskuddsvis to måneder i forveien uten at det blir opplyst om det.
Latterlig ustabilt internett, og forferdelig kundeservice. Har forsøkt å kontakte flere ganger, kommer aldri i gjennom.
Hvis du ønsker ekstra trim er Telia Bredbånd og TV noe for deg. Nesten daglig må man reise seg opp av sofaen for å koble fra strømmen til tv-boks eller hovedboks. Virker ikke som Telia ønsker å løse dette heller. Hver gang man er i kontakt med dem så får man beskjed om å dra ut kontaktene eller gjenopprette fabrikkinnstillinger. Har ingen annen tilbyder på min adresse, men så snart det dukker opp, så snakker jeg forhåpentligvis aldri med Telia igjen.
Har nå hatt nett via Telia i noen dag og kunne ikke vært mere fornøyd faktisk. VAR skeptisk, men nei, jeg droppa fiber og gikk for Telia. Skal sies jeg bor innen for 900m for 5g sender. Var nettopp og kjøpte meg en wifi extender, så nå har jeg full dekning i kåken. Hastigheten er nøyaktig det jeg har bestilt. Meget positivt overrasket. Takk, og god helg!
Business basert på at kunden ikke skal nå frem. Der vi bor er Telia eneste mulige leverandør av internett. Vi er så føkka og de driter i oss. Skal du snakke med noen i kundeservice? Sett av minst en og en halv time til telefonkø. Og når du kommer gjennom er det bare standardsvar du likevel kunne lest deg til på nettsiden. Den som svarer har ikke autoritet til å sende deg videre i systemet og vet selv ikke hvem sin overordnede er. Drittselskap fra ende til annen.