Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er leietaker og har telia som internett leverandør, internettet detter stadig ut, og for litt siden var det drifte arbeid som originalt skulle vare noen timer men endte opp uten nett i 2 dager, internettet er mer stabilt i nordland der alt du ser er fjell og natur enn midt i Oslo sentrum jesus christ
Gidder ikke bruke mer tid på å forklare min frustrasjon. Ufattelig tragiske greier.
Har over 5 måneder opplevd stadige brudd. Telias kundeservice bruker 90 - 120 minutter på å svare. Svare per epost tar 2-3 dager. Chat boot gir kun råd om restarte modem, sjekket om regning er betalt og feilemdlinger mao helt meningsløse råd når det er utstyret som ikke virker.
Det er feil ofte! Hver dag og flere ganger om dagen. Det tar 30 minutter til flere timer før vi får hjelp når vi ringer kundeservice. Og nettforbindelsen fungerer da etterpå, bare en liten stund, så er det borte igjen. Vi er leie av hele dette bredbåndsystemet. Og vi kommer til å skifte bredbåndleverandør. Vi får absolutt ikke det vi betaler for!
Rette og slett er dårlig Kunde service , når du ringer og trenger hjelp, må du nok beregne 45 min til en time
0 dekning eller annet. Blinker gul/oransje lys ute på antenna. Satt i Teams møte gjennom jobben. Jævlig irriterende når di sier at dette er SÅ stabilt og INGEN problemer med.
Elendig. Fakturering skjer forskuddsvis to måneder i forveien uten at det blir opplyst om det.