Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig trivelig snakke med på telefonen. Har Internett og telefon hos Telia i dag. Bruker trådløs ruter i båten. Surfer ca 250Gb pr måned. Er veldig fornøyd med deres ruter. Aldri problem med forbindelse, Lang rekkevidde ute i havet utfor Norges kyst.
Var bedre da jeg hadde høyere hastighet men jeg har bredbånd som borettslaget betaler og dem satt ned hastighet 1februar for å få en rimeligere pakke
Veldig dårlig deknegenen og ustablit + dårlig kundeservice de nektet å returnere utstyr de sa at må jeg betale bruddgebyret 7000kr
For det første så vet Telia å ta seg betalt, og i tillegg legger dem på faktura avgift på kr. 79 pr. Mnd. Jeg har e-faktura og avtale giro Jeg har kontaktet dem flere ganger uten respons fra dem.
Rett og slett søppel. Om du elsker hakking og packed loss kjøp telia 5g. Fks Modern warfare går ikke. Det hakket og lugger så jævlig at jeg har bedre nett ved å bruke mobilnett på tlf. Å nei...det hjelper ikke å bytte router
Veldig ustabilt, dårlig kundeservice, ofte nede for vedlikehold. Gjør det vanskelig å jobbe hjemmefra siden de ofte tar det ned i arbeidstiden. Det eneste positive er at de er flink til å varsle når de tar det ned for vedlikehold.
Vi fikk et godt tilbud fra dørselger som var en del bedre enn hva Telia tilbyr på sine nettsider. Det er ca. 6 mnd siden vi byttet fra Telenor hybridfiber og kabelTV til Telia 5G + TV. 5G nettet er meget stabilt i området her. Har kun opplevd et utfall siden vi skiftet. Da var nettet ute i 1-2 timer. Hastighet ligger stabilt rundt 270/51, dvs noe over de 250/50 som vi abonnerer på. Er fullt klar over at prisen de først 12 mnd er en "lokkepris", men sier ikke nei til å spare ca. 650,- per. mnd. Etter utløpet av bindingstiden vil besparelsen ift tilsvarende pakke hos Telenor utgjøre ca. 200,- per mnd. Prisen blir da omtrent som hos Altibox. Er ikke så sugen på å grave over naboens tomt, så jeg vil mest sannsynlig fortsette med Telia. Har ikke hatt behov for å kontakte kundeservice, så den har jeg ingen erfaringer med.