Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Voldsomt mye avbrudd, som ikke tilfredsstiller våre krav.
Kan ikke skrive hva jeg mener, blir sensurert. Ingen god erfaring med kundestøtte og forventet stabilitet. Har måtte skaffe ekstra tv leverandør nå under fotball em
Det virker som at nettet blir overbelastet ved populære tider og da kræsjer det. Har vært uten nett store deler av dagen de siste to ukene.
Kontinuerlige feil over lange perioder, fakturaer krediteres ikke automatisk for dette. Kontakt med kundeservice er praktisk talt umulig siden ventetid gjerne er på 2-4 timer. Kontaktskjema er kun åpent når kundeservice har stengt, noe som tvinger flere chats, telefonsamtaler og fører til lengre kø!
Det er nå 4 gang det er feil i området de siste 3 mnd. uten kompensasjon for nede tiden.
Telia aner ikke hvor de har basestasjoner, har spurt flere ganger men men får til svar at antennen er innstilt på 299gr. Antennen er i tillegg montert nesten på bakkenivå.
Dårlig opplevelse ved bestilling, ble ikke spurt om hva jeg vil ha. Ble prakket på et tv abonnement jeg overhode ikke vil ha. Ikke mulig å velge noe annet på nettsiden til Telia. Det er umulig å få tak i kundeservice på telefon. Har forsøkt et par ganger og har så langt ventet 1t og 1t og 45 minutter uten svar. Og i følge Trust Pilot er det mange som har ventet i 2 timer mange ganger uten å komme igjennom. Dette er det værste jeg har vært borti noen gang. Om du kan velge en annen leverandør så gjør det, for din mentale helses skyld. Klagene som ligger på nett er ingen overdrivelse, bare prøv å ring inn selv.