Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig opplevelse ved bestilling, ble ikke spurt om hva jeg vil ha. Ble prakket på et tv abonnement jeg overhode ikke vil ha. Ikke mulig å velge noe annet på nettsiden til Telia. Det er umulig å få tak i kundeservice på telefon. Har forsøkt et par ganger og har så langt ventet 1t og 1t og 45 minutter uten svar. Og i følge Trust Pilot er det mange som har ventet i 2 timer mange ganger uten å komme igjennom. Dette er det værste jeg har vært borti noen gang. Om du kan velge en annen leverandør så gjør det, for din mentale helses skyld. Klagene som ligger på nett er ingen overdrivelse, bare prøv å ring inn selv.
Vil pålegge meg rep.kostnader på det som må være materiellfeil. Er umulig å få kontakt med avsender av sms- svar fra Telia
Ustabilt og tregt. Ustabilt og tregt. Ustabilt og tregt.
Nettet ble pluteselig nede og vi er inne på uke 2 uten hjelp og uten kompensasjon eller oppfølging fra Telia. Har prøvd å ringe samt chatte med dem for å få hjelp. I tillegg til mangelfull hjelp så er ventetid på telefon alltid minimum 1,5h og chatt 2h, selv om du tar kontakt rett etter åpning. På tide å bytte til en seriøst aktør.
Veldig hakkende sendinger i det siste. Tidvis dårlig ved direkte streaming.
Ikke helt stabilt, kutter mange ganger om kvelden/natten, ellers bra
De ville hevne seg da jeg sa opp innen bindingstiden og maksimerte avbruddsgebyret jeg måtte betale. De krevde i tillegg å få sendt tilbake 5g modem og router. Avbruddsgebyret blir da å regne som en straff og ikke betaling for router/modem..