Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært bredbåndskunde hos Get i mange år. Men dessverre har ikke Get klart å være i front av sine interne problemer både når det gjelder kundeservice og konstante tekniske feil. De plastrer alltid på overflaten og bryr seg mindre om å faktisk gå i roten av problemene. Når heller aldri hastigheten jeg betaler for.
Styr unna. Dette er ikke verdig internett for å ha i Norge. Bruker 48t for å kontakte kundeservice.
Må bytte Get boks svært ofte.. De får aldri kontakt med den. Tekniker skal komme mellom 10:00 og 16:00, da må man bare forholde seg hjemme til de kommer.. Nettet forsvinner ganske så ofte og det er ikke stor hjelp å få på kundeservice.. Skulle så inderlig ønske jeg kunne bytte til en annen leverandør, men siden studentbyen jeg har avtale med Get så er ikke det noen mulighet... Jeg hadde bytta på flekken om jeg kunne... Styr unna!
Jeg hadde ofte problemer med at nettet var ustabilt, eller falt ut helt, noen ganger var det borte i lange perioder. Jeg måtte dessuten betale for en kabel-TV-pakke i tillegg for å få bredbånd. Jeg er også misfornøyd med kundeservicen. En tekniker kunne komme mellom kl. 8 og 16, skulle ringe et kvarter før. Da måtte jeg rekke hjem eller bli fakturert for bomtur, hvis jeg ikke rakk hjem i tide. Noen avtale om tid på dagen var helt umulig (regler er regler). Om de kunne komme om morgenen, eller etter kl. 13.30 en dag? Glem det.
Kort ventetid og alltid behjelpelige på kundeservice de få gangene vi har hatt behov for hjelp.
Her har internett som funker bare når det passer internett ikke i orden, kommer og går. Dette skjer hverdag.
For 3 gang på EN UKE mistet jeg både bredbånd OG tv, nå vil jeg bytte!!