Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
vi har hatt flere ganger problemer med nettet og i det verste hadde vi ikke internett i 4-5 dager. Kompensasjonen er ikke sammenlignbar med kostander de påfører og irritasjonen. Dårlig kundeservice + Dårlig kvalitett (senekt spesielt i det siste)
Det er helt umulig å komme igjennom til Telia. Som kunde sier jeg at jeg aldri vil bruke de igjen, de er faktisk ikke til stede for sine kunder
Betaler for 500mb, men aldri i nærheten av å oppleve hastigheten.
Lite stabilt nett. Faller ut ofte. Fiber var mer stabilt. Angrer på at jeg byttet.
Byttet til 5G bredbånd og tv fra Telia. Anbefales på det sterkeste, fikk mere stabilt nett og sparte nesten 500,- i mnd.
Dette var dårlige greier, mister nettet hele tiden og har packet loss i spill. UBRUKELIG!
Sparer nå rundt 6000,- årlig. Nettet er mist like bra! Fikk besøk av en hyggelig dørselger. Fiber er overpriset etter min mening. Har også nå få en større streamingspakke enn jeg hadde før inkludert.