Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig ustabilt nettverk, spesielt når jeg ser på tv.stadig meldinger om " ingen nettverkforbindelse"
Elendig fraværende kundeservice. 5G internett med ustabil hastighet og som ofte bare blir borte i ett par minutter! Håpløst å streame film på. Anger på at jeg byttet, bytter til fiber så snart bindingstid er utløpt.
Har fiberbredbånd 500/500 og er veldig fornøyd med det, og da skal det godt gjøres å selge meg 500/20 kabelbredbånd til marginalt lavere pris pluss plunder med bytte. Måtte gjenta avslaget flere ganger og da ble selger sur. Hadde vært lurere å erkjenne nederlaget fordi nå vil jeg heller advare mot Telia enn å anbefale noen engang å vurdere muligheten...
Min samboer ble offer for en svært så pågående Telia-selger. Telia er kanskje et varemerke som innbyr tillit, men det vi har opplevd nå er det stikk motsatte. Lang historie kort; vi ender opp med å betale bruddgebyr på 1900 kr da angreretten på 14 dager er overskredet.
mye oppdateringer rundt kl 00:00. klager jeg har jeg blitt kompensert med gratis måneder med internett
Legger på prisen år for år. Er snart oppe i 20.000 pr år.
Har byttet til "trådløs bredbånd hjemme" som går via 5G nett med en en utendørs antenne. Siden jeg har en 5G basis stasjon som ligger med fri sikt kun 200m unna, får jeg bra fart (100/50 Mbit/s) og ein Ping fra routeren på rundt 10ms, noe jeg er fornøyd med. Men: Telia blokkerer alt port forwarding på denne tekniske løsningen (fikk bekreftet dette fra kundeservice), som fører til at en ikke får tilgang til sin router utenfra sitt eget WLAN, hverken med VPN eller via DDNS på port 8443. Jeg vil kalle dette en ikke fullverdig nettilgang og Telia burde opplyse om dette. Styr unna hvis du har behov for å bruke ressurser på ditt eget nett (bl.a. NAS, VPN server osv.)!