Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telia sitt trådløse bredbånd er raskt, men veldig ustabilt, derfor vil jeg ikke anbefale det hvis du har fiber kabel til huset ditt.
Helt grei leverandør, det meste har fungert frem til nå. Kundeservice er noe overbelastet, og ikke bare, bare å få i tale bestandig. Selve leveranse av utstyr tok noen måneder for lang tid.
VIi fikk brudd på nett og TV. telia vil ikke rette opp feilen. De bare krever betaling. Telia har gamle kabel som er dårlig instalert for mange år siden. Hvis det er bare du som bruker Telia i området du vil ikke få hjelp fra de eller må du betale for det. Ikke bestilt Telia Aldri
Svært lite tilgjengelig kundesenter, dårlig kompetanse på kunderådgivere og ustabilt nett
Ingen hjelp fra kundeservice, og ingen kompensasjon på elendig variabel dekning. Sjekket før bestilling at jeg var i grønn sone, men fikk beskjed om at jeg lå i utkanten, og at jeg derfor måtte påregne dårlig kvalitet
Det er dyrt å være kunde hos telia nå.så jeg vudrer å bytte
Når det fungerer er det stabilt og hurtig. Synd det er så mange avbrudd at jeg er nødt til å ha mobilt bredbånd som backup. Tar veldig lang tid å få tak i kundeservice, god service når jeg kommer igjennom etter 1 time ventetid. De har vært alt for tidlig ute med trådløst bredbånd. Har det vært andre alternativ på min adresse hadde jeg byttet for lengst