Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært lite tilgjengelig kundesenter, dårlig kompetanse på kunderådgivere og ustabilt nett
Ingen hjelp fra kundeservice, og ingen kompensasjon på elendig variabel dekning. Sjekket før bestilling at jeg var i grønn sone, men fikk beskjed om at jeg lå i utkanten, og at jeg derfor måtte påregne dårlig kvalitet
Det er dyrt å være kunde hos telia nå.så jeg vudrer å bytte
Når det fungerer er det stabilt og hurtig. Synd det er så mange avbrudd at jeg er nødt til å ha mobilt bredbånd som backup. Tar veldig lang tid å få tak i kundeservice, god service når jeg kommer igjennom etter 1 time ventetid. De har vært alt for tidlig ute med trådløst bredbånd. Har det vært andre alternativ på min adresse hadde jeg byttet for lengst
Jeg byttet fra altibox fiber til Telia 5G og er veldig fornøyd med denne løsningen. Fikk en dørselger på døra og fikk spare 500kr og gratis strømmetjenester.
Tv signal hakker og bildet fryser. Dårlig spredning inne i leiligheten, selv med en ekstra aksess boks
Veldig dårlig har 750 som jeg betaler for og det kan henge i 4 minutter da ingen ting skjer