Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Næmmen, Get er nede... IGJEN. Atter en gang med ren lidelse, i swear to god. Hva er bra med get spør du? Vel, internettet deres fungerer til tider.. i noen minutter. Hvis du er heldig. Og hvis du er veldig heldig kan du kanskje få sett hele yt videoen din ferdig! Med begrenset kvalitet da. Hva kan bli bedre? Ha! Hva om dere bare legger ned hele bedriften og sparer alle for lidelsen det er å høre deres navn. Mine erfaringer: vel, jeg lever med dårlig nett.. GET it?
Alt suge. Ingen ting funker. Det er nede hele tiden. Har over 900 ping. Ligger på 20 download og 10 upload. Det er helt katastrofe! Burde vært ulovlig å kjøpe get! Hvis de må endre noe får å gjøre det bedre så må de endre alt!
Alt funka bra i en uke, så var det stopp. Nett funker ikke, hjelp er ikke mulig gitt. Håpløst. Valgte tv og nett, verste avgjørelse noensinne. Hadde nett via kobber i 3 år uten problem, med en uke med Get så er alt nede.
Ingen ting er bra. Alt kan bli bedre. Jevnt over ustabilt nett. Kundeservice svarer ikke på henvendelser. Do not Get.
Hvis du liker og ønsker svarte skjermer og en ikke tilstede kundeservice velg Get!!
Har Get, dekker et stort hus og det er bra, men faller ofte ut. Dårlig hastighet må restarte ruter ofte, hjelper bare i fem dager Max!!! Har ofte download på 5-50 Mbps også når jeg rester ruteren får jeg 100-150 download Mbps i fem dager Max og lav upload! Bytter så snart noen får fiber her! Aldri mer Get og Telia, dårlig, Telenor er 50 ganger bedre. Og kundeservicen er dårlig og lurer deg trill rundt og hver så snill og ikke bind deg med bedre hastighet, du blir bare rund lurt.
Har bare hatt problemer etter at getboks 2 ikke var godt nok modem for hastigheten på min linje. Har bare hatt dårlige opplevelser med sagem modem. Har måttet byttet utstyr selv og hatt flerfoldige chater med KS der de stort sett bare går gjennom restart /sjekk av utstyr. KS oppleves som hjelpsomme og hyggelige, men det er fortsatt ingen løsning på mine problemer med tjenesten jeg kjøper. De virker veldig lite villig til å bruke penger på oppgradering av sin egen tjeneste teknisk sett.