Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever at opptil 15-20% av pakkene droppes i Telia sitt nett. Da går ting i sirup, og brukeropplevelsen suger Responsen fra første hopp på veien ut mot "det store Internettet" er akseptabel, men problemene ligger på veien mot Telias grenseruter til (resten av) Internett. Altså i Telias trådfaste infrastruktur. Dette er skrekkelig dårlig!
Under svært få hendelser har jeg hatt den fulle hastigheten jeg betaler for ofte er det nede mellom 18-23 å koster for mye til hvor lite det faktisk funker Jeg vill ikke anbefale Telia på noe annet en tv
Kundeservicen er ubrukelig, de fakturerer for alle mulige småting de klarer å finne på og de har ingen prisliste eller totaloversikt over tillegg på nettsiden sin. Når du spør om informasjon får du vage svar tilbake som ikke forklarer hvorfor ting koster penger og hva de faktisk legger i forskjellige fakturaposter.
Blir jævlig dyrt 300+ tv pakke. Så håper jeg kan bytte til dere som jeg har vært årets beste selger for i 2003 eller 04. Så kjenner selskapet godt
Vi betaler for 750 Mbps, men får stort sett bare 50. De gjør alt de kan for å være ubehjelpelige på kundeservice og finner alle mulige unnskyldninger for ikke å ta ansvar.
Dårlig dekning i huset, selv om vi har fiber og mange meshbokser. Som er fornyet flere ganger.
Bytt leverandør. Dårlig service. Hadde GET før, aldri problemer. Nå helt elendig.