Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservicen er ubrukelig, de fakturerer for alle mulige småting de klarer å finne på og de har ingen prisliste eller totaloversikt over tillegg på nettsiden sin. Når du spør om informasjon får du vage svar tilbake som ikke forklarer hvorfor ting koster penger og hva de faktisk legger i forskjellige fakturaposter.
Blir jævlig dyrt 300+ tv pakke. Så håper jeg kan bytte til dere som jeg har vært årets beste selger for i 2003 eller 04. Så kjenner selskapet godt
Vi betaler for 750 Mbps, men får stort sett bare 50. De gjør alt de kan for å være ubehjelpelige på kundeservice og finner alle mulige unnskyldninger for ikke å ta ansvar.
Dårlig dekning i huset, selv om vi har fiber og mange meshbokser. Som er fornyet flere ganger.
Bytt leverandør. Dårlig service. Hadde GET før, aldri problemer. Nå helt elendig.
I dag er det tredje gang på en uke at Telia bredbånd faller ut. I dag morges kom en stolt sms fra Telia at bredbåndet var oppe og gikk igjen, et par timer senere... borte. Dette er ikke holdbart, og gjør spesielt hjemmekontor mye vanskeligere når man da blir avhengig av å bruke mobiltelefonen som internett forbindelse. Det er åpenbart at slike opplevelser blir tatt med i vurderingen når ny avtale om TV- og bredbåndstjenester skal forhandles.
Vi fikk et tilbud fra Telia i fjor som vi var fornøyd med. Etter 12 måneder, har Telia doblet prisen vår (TV og Internett til over 1700,-!) uten å gi beskjed eller å tilby forlengelse av avtalen. Helt sykt at man bare kan skru opp prisen sånn uten noen som helst form for dialog.