Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De ville hevne seg da jeg sa opp innen bindingstiden og maksimerte avbruddsgebyret jeg måtte betale. De krevde i tillegg å få sendt tilbake 5g modem og router. Avbruddsgebyret blir da å regne som en straff og ikke betaling for router/modem..
Vært uten nett i ei uke. Det eneste som er stabilt fra Telia, er fakturaene de sender
Det nye grensesnittet for TV er utrolig nok enda dårligere enn det gamle. Jeg tar opp mange programmer, og det arkivet jeg hadde er nå bare surr.
Mye nedetid for bredbåndet og dårlig kommunikasjon fra selskapet, leverer ikke en god tjeneste
Faller ut og dårlige signaler. Tar evigheter å komme gjennom til kundeservice, møter ofte kundebehandler som ikke kan løse problemet.
Kun bortforklaringer, etter flere måneder med nett som er ustabilt iløpet av dagen og bortfall i opptil flere timer sent på kvelden og utover natta. Så fikk jeg tilsendt ny 5G antenne da min eksisterende var 4G, det skulle løse problemet, men det er ingen bedring, og nettet er like ustabilt og med lange bortfall som før. Aldri mer Telia!
Skulle innhente tilbud og Telia ringte alltid når jeg var på jobb uten mulighet for å ringe tilbake på nummeret. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke sendte en e-post i stedet etter det andre eller tredje oppkall. Ga opp og gikk for en annen leverandør.