Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I tillegg at internettet er dårlig er det umulig å få kontakt med kundeservice. Elendig nettside og.
At man må sitte i kø i 1 timer for å så snakke med noen som sier " sånn er det" er ekstremt provoserende
Veldig dårlig, verste service. Om du har lyst å være på telefon 2 timer og ikke få løst problemer vær så god!
Internett og TV bare forsvinner flere ganger i måneden helt uten videre. Må ofte vente lenge før det er tilbake. Helt latterlig at det skal være slik i 2022. Umulig å ha hjemmekontor med så liten pålitelighet til internettet. Ødelegger ofte en hel planlagt lørdag.
Leverer ikke, kompenserer ikke, hører ikke, vil ikke... Hadde jeg kunnet valgt 0 stjerner hadde jeg gjort det.
Har hatt Telia en stund og har aldri vært problemer
Uten å bruke for lang tid på å skrive alt jeg føler av ergelse for Telia kan jeg kort oppsummere med at det alle andre skriver stemmer. 1. Elendig nett. Faller ut hele tiden. Altså én gang pr time faller nettet ut og bruker lang tid på å koble seg på igjen. Helt sinnsykt irriterende. Dette gjelder altså både TV/internett. 2. Treeeeeg dekoder som bruker lang tid på å reagere når du trykker 3. Minimum 30 minutter ventetid hver gang du skal snakke med kundeservice, og det er maaaange ganger. 4. De sier angrefristen utløper 14 dager etter bestilling - ikke installasjon. Så da krever de 7000,- i bruddgebyr om de ikke klarer levere en løsning som fungerer og du må kansellere. (Men her klarte heldigvis jeg å lure dem til å gi meg utvidet angrefrist som jeg benyttet meg av) 5. Extenderen vil rett og slett ikke koble seg på, så nettet dekker bare halv huset Jeg byttet fra Altibox til Telia men har nå gått tilbake til Altibox etter 14 smertefulle dager hos Telia.