HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sønnen min rev modemet i gulvet så strømkabelen ble ødelagt. Møtte på en fantastisk serviceinnstilt mann som løste problemet med en gang. Tusen takk HomeNet :) Når det kommer til hastigheten, så er den dårlig. Men kan ikke skylde på HomeNet at jeg bor langt til skogs.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Godt å høre at problemet ditt kunne løses på en rask og enkel måte, skulle det være noe annet er det bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Synes jeg har fått den tjenesten jeg ønsket, nemlig ett raskt og stabilt nettverk, nå har jeg bare ringt dem en gang, og det var bare med ett fakturaspørsmål, raskt svar og ei kunnskapsrik kundebehandler ga meg svar på det jeg lurte på. Absolutt å anbefale.
Ingen nevnte at jeg kunne miste mailadressen min og at det kunne ta tid å komme på nett igjen! Jeg mangler ennå innstillingen på mail ut! Telenor måtte fortelle meg hva jeg manglet og at det er dere som sitter på opplysningene! Guttene hos dere som jeg snakket med var greie nok, men de manglet altså kunnskap om dette!
Om det hadde vært mulig å gi 0 - NULL - stjerner, så hadde dere fått det! Snart to uker (!) uten TV-signaler, og dere har enda ikke greid å finne ut HVEM som har ansvaret for feilen!! HomeNet skylder på OpenNet, og OpenNet skylder på HomeNet. Siste nytt i saken er at dere trenger enda en uke (!) på å finne ut HVEM som skal se på dette! ... Jeg har ikke ord for hvor tragisk kundebehandling dere har!
La dere ALDRI friste til å bestille disse, det må være et av de mest useriøse selskapene som fins. Og all kritikken de får preller av dem som vann på gåsa, de bryr seg ikke om kundene. Huff for et selskap, vi har hatt masse problemer med dem. Vi var på utkikk etter å bytte nettleverandør da vi syns den vi hadde var dyr, og HomeNet kom opp med et greit tilbud, med kort leveringstid. Etter at vi hadde inngått avtale med dem, ble det tyst, og all videre kontakt måtte vi mase oss til selv. To uker skulle det ta fra bestilling til levering, etter 6 uker hadde vi enda ikke fått en dato, da takket vi nei, de hadde jo helt klart brutt avtalen vi hadde med dem, noe de har benektet. Vi gikk over til Telenor, riktignok dyrt, men stabilt. Etter det har vi hatt en haug med problemer med HomeNet, orker ikke bruke tid å krefter på å gå i detaljer, men saken er ikke ferdig enda, 1 år etter første kontakt vi hadde med dem. De er rett og slett så useriøs at dette selskapet, at jeg håper folk tenker seg flere ganger om før de inngår avtale med dem. Det kan bli kjempe dyrt for dere.
Etter at de ikke levde opp til det de lovet har jeg vært i kontakt med kundeservice flere ganger, men har møtt på tafatte personer og ting har absolutt ikke blitt bedre. STYR UNNA!
Veldig bra kundeservice. Fikk fjernet purregebyr pga. utbetalt faktura. Anbefaler sterk.
Hastighet utebi, ustabilt. Trådløs funksjon under par. Savner altibox og viken fiber.
Kjapp til å hjelpe med problemer og hjelpsomme til å hjelpe med å rette feil og gi råd som kan hjelpe med forbedringer.
Hei, Takk for din omtale, godt å høre at du får den hjelpen du trenger. Skulle det være noe er det bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Nedetid nedetid og nedetid igjen...Tåpelig firma.
Hei Eirik, Vi beklager at du har opplevd nede tid på linjen din, dette er selvsagt ikke noe vi ønsker skal skje. Vi ønsker selvsagt å finne en løsning som gjør at du som kunde har mest mulig oppe tid. Du skal selvsagt få kompensasjon for nede tid på linjen din. Ønsker derfor at du kontakter oss på telefon slik at vi kan sjekke antall dager du har hvert uten nett, og kompensere for dette. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Blir alltid møtt med hyggelige folk når man ringer og får svar på det man lurer på.
Hei Lilian, Takk for din omtale, godt å høre du er fornøyd og får den hjelpen du trenger. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Elendig nett Ble lovet bedre nett enn Telenor. Med Telenor var vi på hele tiden, men datt aldri ut. Med Homenet gjør vi ikke noe annet enn å dette ut. Til og med når vi er koblet opp direkte med ledning, detter vi ut. STYR UNNA DETTE SELSKAPET ER MITT RÅD....
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Vi beklager problemene du opplever og ønsker selvsagt å finne en løsning på dette. Slik skal linjen ikke være, derfor ønsker vi at du kontakter oss på telefon. Slik at vi kan finne en rask løsning på problemene du opplever. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Negativt: - Lang leveringstid (6 uker). - Får bare 10 - 30% av hastigheten jeg skal ha. - Rotete GUI på ruterens instillinger. Bra: - Billig. - Kan koble opp ruteren selv på avtalt oppkoblingsdato.
Guri så tilfeldig hastighet man har... Går opp og ned som en jojo fra 0,2 mbit til 10 mbit som jeg skal ha....