HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
La dere ALDRI friste til å bestille disse, det må være et av de mest useriøse selskapene som fins. Og all kritikken de får preller av dem som vann på gåsa, de bryr seg ikke om kundene. Huff for et selskap, vi har hatt masse problemer med dem. Vi var på utkikk etter å bytte nettleverandør da vi syns den vi hadde var dyr, og HomeNet kom opp med et greit tilbud, med kort leveringstid. Etter at vi hadde inngått avtale med dem, ble det tyst, og all videre kontakt måtte vi mase oss til selv. To uker skulle det ta fra bestilling til levering, etter 6 uker hadde vi enda ikke fått en dato, da takket vi nei, de hadde jo helt klart brutt avtalen vi hadde med dem, noe de har benektet. Vi gikk over til Telenor, riktignok dyrt, men stabilt. Etter det har vi hatt en haug med problemer med HomeNet, orker ikke bruke tid å krefter på å gå i detaljer, men saken er ikke ferdig enda, 1 år etter første kontakt vi hadde med dem. De er rett og slett så useriøs at dette selskapet, at jeg håper folk tenker seg flere ganger om før de inngår avtale med dem. Det kan bli kjempe dyrt for dere.
Etter at de ikke levde opp til det de lovet har jeg vært i kontakt med kundeservice flere ganger, men har møtt på tafatte personer og ting har absolutt ikke blitt bedre. STYR UNNA!
Veldig bra kundeservice. Fikk fjernet purregebyr pga. utbetalt faktura. Anbefaler sterk.
Hastighet utebi, ustabilt. Trådløs funksjon under par. Savner altibox og viken fiber.
Kjapp til å hjelpe med problemer og hjelpsomme til å hjelpe med å rette feil og gi råd som kan hjelpe med forbedringer.
Hei, Takk for din omtale, godt å høre at du får den hjelpen du trenger. Skulle det være noe er det bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Nedetid nedetid og nedetid igjen...Tåpelig firma.
Hei Eirik, Vi beklager at du har opplevd nede tid på linjen din, dette er selvsagt ikke noe vi ønsker skal skje. Vi ønsker selvsagt å finne en løsning som gjør at du som kunde har mest mulig oppe tid. Du skal selvsagt få kompensasjon for nede tid på linjen din. Ønsker derfor at du kontakter oss på telefon slik at vi kan sjekke antall dager du har hvert uten nett, og kompensere for dette. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support