HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nå har vi ikke hatt nett på 2 timer,prøver og ringe men det er stengt det er for dårlig og stenge kl 3 på en lørdag.Finner ikke ut noe om at det er feil noe sted alt for dårlig.
Hei Turid, Våre åpningstider i helger er 10-15 på chat, men vi har teknikere på jobb hele døgnet som fanger opp dersom større feil skjer. Er feilen kun internt hos deg må denne meldes i våre åpningstider. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Proffe montører fra Fibber. Meget bra produkt. Raske kundeservice både på epost og telefon. Leverer det de lover. Har taste speedometer-test mange ganger, og alltid ytelse som lovet.
Hei Alexander, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på :-) Ønsker deg en god sommer! Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Homenet har mange medarbeidere som er helt prima, dessverre har de også noen medarbeidere som er meget lite service minded. Ble så provosert at vi byttet rett og slett.
Hei, Det er beklagelig at du føler dette om oss! Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne hva saken din går ut på, men vi vil veldig gjerne få dette ordnet opp. Ta gjerne kontakt med oss direkte på tlf 389 90 100 slik at våre kundebehandlere hjelper deg videre. Mvh Frida | HomeNet
Brukt masse tid på feilsøking pga stadige utfall og ikke i nærheten av å levere hastigheten de påstår. Når en kontakter kundeservice, forteller de deg hele tiden at det er det utstyret vi bruker som har begrensinger. Virker som de har en liste med predefinerte svar til kunde. De påstår de leverer, alt vi tester med er enten for gammelt, har begrensinger, er ødelagt og makser linjene. For mange enheter tilkoblet. Kommer ingen vei. De er heller ikke villige til å prøve å komme med løsninger eller hjelpe på noen måte. Føler jeg har grei oversikt på data, så kan tenke meg hvor frustrerende det må være for folk som ikke kan noe. Samtid har enkelte på kundeservice sagt at den boksen de leverer, ikke er av de beste. 🤷🏻♂️
Hei Roy, Dette høres ikke bra ut, vi beklager for at du har hatt den opplevelsen med oss! Vi vil gjerne se på saken din ytterligere for å se hva som har gått galt her. Men for å kunne få det til så trenger vi at du kontakter oss på telefon 38990100 på hverdager mellom 08-21. Mvh Frida | HomeNet
Forskyvninger, nå et halvt år. I gen kontakt. HomeNet helt uten styring og kontroll. Store ekstra omkostninger for oss alle
Hei Olle A, Det er beklagelig at du føler dette om oss! Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne hva saken din går ut på, men vi vil veldig gjerne få dette ordnet opp. Ta gjerne kontakt med oss direkte på tlf 389 90 100 slik at våre kundebehandlere hjelper deg videre. Mvh Frida | HomeNet
er mere nede enn det funker. galskap at de selger dette. det er problem hele tiden og kundeservice suger dritt. HOLD UNNA
Hei, Jeg er dessverre ikke kjent med din sak, ei heller problemene du har opplevd. Vi tilstreber alltid å ha så lite nedetid som mulig, men for oppgradering og vedlikehold av linjer vil dette av og til skje. Planlagt arbeid varsles selvsagt på forhånd. Ta gjerne kontakt med oss via telefon eller chat dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Har nå hatt Home Net en måneds tid, og mer ustabilt og dårlig fiber skal du lete lenge etter. - Lite kunnskapsrik kundeservice. Har møtt på EN som visste hva hen snakket om, andre er flinke til å drive med copy/paste fra hjemmesiden deres og andre fra steder på nett. Blir som å snakke med et menneske som oppfører seg som en chatrobot. - Klarer ikke å levere forventet hastighet Har målt over lang periode. De er ikke i nærheten av å levere det forventet hastighet. Kun hvis du kobler maskina rett i modemet, fjerner alle enheter fra nettverket og tester hastigheten mot deres egen server snuser du på forventet hastighet. Hadde 750 mbit bredbånd fra Telia før jeg bestilte 1000 mbit linja til Home Net. En periode hadde jeg begge deler. Gjorde da en test hvor jeg koblet til Telia i den trådløse routeren min, og de leverte 750+ mbit på hastighetstesten, og når jeg byttet om til Home Net klarte de å levere rundt 300-500 mbit. - Ustabilt nett. Nettet har vært nede fire ganger på en måned, og da snakker vi ikke utfall på noen få minutter. Hver gang er det flere timer. Virker ikke som de har noe overvåking eller kontroll på hva som foregår i nettet deres. Dersom et helt borettslag mister nettilgang, burde det ringe noen bjeller. Dersom du klager og de sier at de må sende en tekniker ut for å undersøke problemet, blir du truet med gebyr dersom de ikke finner noe feil. Det er ikke en sjanse jeg vil ta da nettet deres i utgangspunktet er elendig.
Hei, Martin! Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne deg i vår kundedatabase. Vi vil gjerne se på saken din ytterligere, men trenger at du tar kontakt med oss på e-post "[email protected]" slik at vi kan hjelpe deg videre. Mvh Frida | HomeNet