HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Noen dager funker den helt fint, andre er den litt sløv. For første gang idag forsvant Internett koblinga fullstendig, har vært uten nett over en time nu. Har prøvd alt, skru av og på modemet og restarte, ingen ting. Kundeservicen var grei, venter på folk som skal skjekke ka som e greia. Har mine mistanker at det blir ikke idag eller i mårra siden d e søndag da. Håper æ ikke må vente ti mandag og være uten nett.
Hei Inger, Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Så kjedelig at nettet forsvant helt i helgen, våre teknikere behandler da saken neste virkedag. Om nettet oppleves ustabilt er dette noe vi kan feilsøke sammen med deg per telefon så ta gjerne kontakt med vår tekniske avdeling for feilsøking av det om det vedvarer. Vennlig hilsen Judith | HomeNet
Elendig service! Arrogante kundebehandlere. De har innstillingen «kunden har alltid feil.» Jeg har aldri vært borti et så rotete, surrete og samtidig selvtilfreds firma, med så ekstremt dårlig kundeservice og instilling. Jeg har brukt flere uker på å klage til og kommunisere med kundeservice, som bare trenerer, ikke engang gidder å videresende eposter til riktig «avdeling», tror på montørens side (løgner) framfor meg, som er skadelidende, og generelt er ekstremt lite samarbeidsvillige. Jeg har skjelden klaget på tjenester før, kanskje en gang for ti år siden, men HomeNet og deres montørtjeneste er virkelig ikke å anbefale. Og jeg har klaget, men blir ikke hørt eller trodd! Alt kan bli bedre mht kundeservice. Fiber funker bra, nå, men jeg var uten internett i flere dager etter at montør var hos meg og installerte. Problemet nå er stygge merker i tapeten, påført av montør, noe som var totalt unødvendig. Nå velger HomeNet å tro på montørens løgn om hva som er årsaken til dette, der han skylder på meg! Kundeservice sier de tror på ham over meg, og ikke vil gjøre noe med saken. De beskylder mao. meg for løgn, og tror heller på montøren som har påført skaden, som sier at det var mitt ønske, og min feil! Og det er bare løgn! Skygg unna! Useriøst! Vær også obs på at de nærmest har monopol. På proff.no, står det at Broadnet, HomeNet og Lynet fiber har samme eier. Og en rekke andre fiberleverandører, også.
Hei, Så dumt å høre om din dårlige opplevelse med vårt kundesenter, det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Jeg ser at du har vært i kontakt med vår klage avdeling og at dere nå har kommet frem til en enighet i saken din. Det stemmer at HomeNet og Lynet Internett er datterselskaper av Broadnet. Vennlig hilsen Judith | HomeNet
Veldig treg nett. Detter nettet hele tida. Bruker bredbånd og veldig skuffende erfaring med Homenet. Aldri homenet igjen.
Hei, Dersom du opplever problemer med hastigheten vi leverer kan du ta kontakt med vår tekniske avdeling på telefon 38990100 når du er ved utstyret så kan vi feilsøke dette med deg. Vennlig hilsen Judith | HomeNet
Eg har no bestilt nettet for en måned siden men det har bare vært tull hele tiden. Og når dem sier at de skal fikse det så tenke man at de fikser det, men her tar det ca 3 dager før reperasjonen kommer, og etter at den har vært her så funke det like dritt som før. Kunne ikke innbilt meg å anbefale til noen🤬
Hei Markus, Så dumt å høre om din opplevelse med oss, om nettet fremdeles ikke fungerer som det skal ønsker jeg at du tar kontakt med vår tekniske avdeling på telefon 38990100 når du er ved modemet. Vennlig hilsen Judith | HomeNet
Får en purring pr SMS om uteblitt betaling. Dette resulterer i et stengegebyr som er større enn selve regningen. Når vi ble oppmerksom på denne forglemmelsen ble regningen betalt innen en halv time. Får da på ny en bekreftelse til åpning med ny trussel om ytterligere stengegebyr. Synes størrelsen på gebyret er utidig samt den nye trussel om stenging. Gebyrsulten er utidig. Har i dag fått tilbud fra Telenor om at de legger eget bredbånd. Dette blir jeg å takke ja til innleggelse. Det betyr at jeg som kunde i fremtiden har et valg.
Hei Jan, Purring av utestående betaling sendes først 14 dager etter forfall på orginalfaktura og linjen blir stengt med gebyr ca 1 måned etter forfall. Om du ikke får orginalfaktura eller har problemer med å betale den må du evt si i fra til oss så skal vi hjelpe deg med det. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Selger kom innom for flere år siden og solgte inn Fiber i området jeg bor. Det skulle være på plass innen 6-9 måneder. Jeg skrev under og tenkte det var fint, for Canal Digitals tilbud var ikke så bra i dette området. Etter det har vi fått en og annen informasjon om utsettelser, og den siste kom i dag hvor det stod at det tar enda et år. Da jeg gjør en hyggelig henvendelse om å bli løst fra avtalen fordi dette tar så lang tid, og at jeg ikke ønsker dette tilbudet lenger, blir jeg avkrevd 9 000 kroner.
Hei, Beklager at leveransen har tatt lengere tid en først antatt. Normalt sett skal det leveres 9 måneder etter bestilling men utsettelser utenfor vår kontroll kan dessverre forekomme. Beklager ulemper dette har medført deg. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Legger merke til en del negative kommentarer både her og på Facebook, men det stemmer ikke med min opplevelse med HomeNet. Jeg har vært kunde i ca 4 år, og har vært godt fornøyd. Jeg får den hastigheten jeg abonnerer på (ADSL 20/1) og linja har vært meget stabil. Kan bare huske å ha opplevd ett brudd av betydning, for noen år siden, hvor linja var nede en dag eller to. Kontaktet kundeservice i etterkant, og fikk da en kompensasjon for dette. Selv om linja har vært stabil, så har jeg opplevd litt problemer med det trådløse nettet (men det er jo ikke HomeNet sin feil). Det er en del trådløse nett i nærheten der jeg bor, og disse forstyrrer hverandre. Men etter at jeg tok i bruk en ruter med 5GHz og flyttet alle enhetene som støtter dette over på den, så fungerer det bedre. Noen enheter som ikke støtter 5GHz må fortsatt gå på 2.4GHz, men siden de fleste nå går på 5GHz, så blir det mer ledig kapasitet til de gjenværende på 2.4GHz nettet. Min erfaring er at mye av problemer relatert til hastighet og ustabilitet, skyldes ikke feil hos internett leverandøren, men rett og slett det trådløse nettet hjemme. Så mitt beste tips om du opplever problemer, test med en enhet som er koblet med kabel direkte til ruteren og se hvordan det fungerer da.
Hei Tor, Takk for din tilbakemelding her på bytt.no! Vi setter pris på at du er fornøyd med tjenesten vi leverer og når det gjelder WiFi er 5GHz absolutt veien å gå om det er mange andre nettverk i nærheten, da 2.4GHz har langt ferre kanaler å distribruere signalet på og det blir da fort forstyrrelser over WiFi. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet