HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var noen problemer i starten, og ga da en dårlig anmeldelse. Men nå har det virket perfekt i 1 år uten avbrudd. Så er fornøyd og kan trygt anbefales
Hei, så bra å høre at du er fornøyd med ditt internett. Vi ønsker selvfølgelig å løse feil og problemer som oppstår, men skjønner også at det ikke er noe man ønsker at skal skje som ny kunde. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Etter 6 uker har de ikke klart og tilknyttet meg til internet. Nå har jeg en regning for 2500 kr for en job de klarer ikke til. Denne selskap er bare dritt.
Hei Lewis, Beklager at montør ikke dukket opp til avtalt dato. Vi har forsøkt å lage nye avtaler med deg men du svarte oss ikke og ordren ble derfor annullert med gebyr. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Fullstendig skruppelløs og uredelig drift av et selskap. Jeg har på mine 52 år aldri opplevd maken. Ble avtalt oppkobling forrige tirsdag, og i dag en uke seinere, æ d fortsatt ikke oppkoblet. Ingen seriøse svar ifra Homenet. Ingen ny dato ift estimert oppkoplingsdato. Alt seiler.
Hei! Om du har hatt en montør som ikke har møtt opp hos deg, skal du få en ny dato på mail/sms fra oss. Om du enda ikke har fått noe ny dato anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan undersøke hva som foregår med leveransen din. Du kan kontakte oss på 38 99 01 00. Vennlig hilsen Richard | HomeNet
Byttet til fiber for og få raskere og et stabilt nett, har aldri hatt så dårlig hastighet noen gang!
Hei. Det høres ikke bra ut, og det skal vi selvsagt finne en løsning på. Ta kontakt med vår kundeservice på telefon 38 99 01 00 når du er hjemme, så kan vi feilsøke problemene du opplever, slik at vi skal få nettet ditt til å fungere slik det skal. Vennlig hilsen Haakon | HomeNet
Har sendt mail til Homenet angående bestilling. Jeg har nytt hus men skjønner at jeg må grave trekkerør til huset. Har prøvd og få svar hvilket trekkepunkt jeg skal grave fra, men får ikke noe svar. Nå er snøen kommet og den gjør det ikke lettere.
Hei. Vi har opptil 5 virkedagers svartid på mailen vår, så hvis det er lengre enn 5 dager siden du sendte mail, ta kontakt med vår kundeservice på telefon eller chat så kan vi sjekke om mailen din er svart, og evt se på saken din. Vennlig hilsen Haakon | HomeNet
Skrev kontrakt for levering i august 2018. De har fortsatt ikke levert noen verdens ting, og gjentatte purringer har ikke gitt resultat. HomeNet kan heller ikke si når de planlegger å levere.
Hei, dette høres ikke bra ut. Jeg vet at det er noen steder leveranser blir utsatt i forhold til vår opprinnelige plan, men dette er noe som vår leveranse avdeling har god oversikt over. Her anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på mail eller telefon så kan vi lage en sak til vår leveranse avdeling slik at de kan komme med et svar på når vi kan levere til deg. Mvh Roar | HomeNet
Dårligste nett og firma i hele Norge man kan ikke stole på, jeg hadde bestilte nett fra homenet, skulle komme og koble meg til nett og fire uker, men etter fire uker de sendte meg melding om at jeg må vente tre uker til. Jeg skjønte ikke hvorfor de ikke sa først at jeg må vente to måneder, det var kjempevanskelig for meg å vente fordi jeg var student hjemme og jeg trengte virkelig nett. Egentlig måtte jeg klage over dem, men de sendte meg en nå at jeg må betale den.
Hei, her må vi bare beklage. Vi ønsker også at de datoene vi gir ut skal stemme helt 100%, men av erfaring vet vi desverre at det hender disse må flyttes på. Men du skal ikke måtte betale for den perioden mellom de oppkoblingene hvor du ikke har fått nett. Om du har blitt fortalt dette anbefaler jeg deg å ta kontat med oss på mail eller telefon så kan vi ordne opp i dette. Mvh Roar | HomeNet