HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som regel har det gått bra. Feil har blitt rettet opp forholdsvis snart. Hyggelige kunde hjelpere, denne gangen gikk ikke så bra. Feilmeldingen ble ikke registrert i HomeNet. Lang ventetid, der bør dere bruke tilbakering slik som kundeservice i Homebase.
God hjelp på en hyggelig måte fra den jeg har vært i kontakt med.
Ingenting er bra. Tidenes dårligste kundeservice, selger produkter de ikke kan levere.
No er vi fri for både nett og tv for andre gang på kort tid å det skjer på bestandig på fredag. Sist var vi fri minst 4 dager å vi kontakta dem gang etter gang å vi fikk bare at dem e på saken å ikke noe mere informasjon. Å det var helg å dem sa det samme i helga vi shatta me dem, men sannheta var at dem tok helg å begynte å jobbe mandag igjen og da fikk dem årdna det. Dårlig at dem ikke tenker på oss mere. Dem vet at vi har ikke noe annet leverandør å velge mellom. Har vi det, så har vi bytta me en gang. ☹ No har vi vært ei heil helg uten nett igjen. Så snart det blir helg så driter dem i oss kundan å tar helg før dem fikser problemet. Det må da gå an å ha helge vakter som kan fikse problemer i helger også, sånn som dem som leverer strøm jobber på spreng for å fikse. Det er endel som er avhengig av nett på kontorarbeid på jobben.
Fikk etter alle år (ca. 10) plutselig feil på breibåndslinjen min. Fant 5-sifret nr. til Homenet via mobilen og ringte kundeservice. Fikk straks svar, og ble overrasket da de viste hvem som ringte, og i tillegg kunne gi svar på hva som var feil. (feil i sentralen jeg er tilknyttet). Estimert rettetid fikk jeg også oppgitt. Overraskende bra kundeservice!
Tidligere kunne jeg se på hva som helst i husets andre etasje, mot nå hvor jeg heller må holde meg i første etasje skal jeg gjøre noe som helst som innebærer nett. Alt er ikke bra i første etasje heller kan man si for å sitte på Facebook på telefonen og se på Netflix samtidig fungerer ikke. Dessverre har vi et års bindingstid. 🙄
Personalet svarer rimelig raskt på telefon og er veldig hjelpsomme. I startfasen var det litt tull med installering av utstyret, det tok lang tid før det kom på plass. Etter det har alle henvendelser blitt behandlet profesjonelt og med fokus på kunden, kjempefornøyd.