HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har aldri hatt problemer med Homenet.. beste internett selskap jeg har vært borti... Vil anbefale det til alle
God dag Marit! Vi takker for din omtale her på bytt.no . Musikk i våre ører! Kjempe fint å høre at du er så fornøyd, da føler vi at vi har gjort noe riktig. Skulle det likevel oppstå noe problemer i fremtiden så vet du alltids hvor du kan nå oss. Ha en fortsatt fantastisk dag videre Marit! Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Homenet er dyrt, har mykje nedetid og er treig på respons.
Hallo Bjarne, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi beklager så mye hvis du ofte opplever tregt og ustabilt nett, det forstår vi godt at det ikke blir noe særlig god stemning av. Vi forsøker å respondere på henvendelser så kjapt vi kan mellom 08:00 og 21:00 i ukedager. Dersom du ikke er fornøyd med prisen må du gjerne ta kontakt med oss slik at vi kan se på mulighetene for en ny avtale eventuelt. Vi vil også gjerne hjelpe deg så godt vi kan med utfallene du opplever. Ha en god dag videre! Vennlig hilsen Filip | HomeNet
Har ikke vært borti lignende.. Homenet byttet fakturaløsning fra papir til e-post UTEN å spørre så når en måned hadde gått så stengte du internettet mitt å sa jeg måtte betale 500 kr extra for at de hadde stengt det...å var frekk nok til å si at jeg hadde bed om å bytte faktura løsning selv å la på røre til meg...
Heisann Marius, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Dette var merkelig. Det er absolutt ikke slik det skal være. Vi vil gjerne hjelpe deg med å se på dette, skulle det være aktuelt for deg å komme tilbake må du bare gi oss en beskjed og referere til henvendelsen så skal vi se hva vi kan få til her. Vi beklager så mye for at dette ble til store utfordringer for deg, dersom dette er noe som vi er skyld i skal det selvfølgelig ikke gå utover deg. Du må gjerne også ta kontakt med oss over live chat på våre hjemmesider dersom det skulle være noe du ønsker å diskutere videre. Ønsker deg en fin dag videre og takker for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på slikt. Vennlig hilsen Filip| HomeNet
Disse modemene de leverer kan ikke selv bridges. Man må ringe inn til support slik de kan bridge den for deg over internett. ....men om litt så går instillingene tilbake. Hva gjorde jeg da nå? Kjøpte eget Adsl modem på nettet. Har nå vært problemfritt i flere år.
Hei Anders, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Det er korrekt som du sier at vi må bridge modemet hos oss. For noen skaper dette litt ekstra bry og kunne vært løst mye bedre ved at dere fikk tilgang på dette selv. At instillingene går tilbake er litt ukjent, men vi vet at det skjer dersom det blir utført reset av modemet. Vi håper å senere kunne tilby en lettere løsning på dette, men desverre er det ikke slik i dag. Godt å høre du er fornøyd med bredbåndet ellers, vi setter stor pris på tilbakemeldingen og tar dette videre. Du får ha en fortsatt fin dag videre! Vennlig hilsen Filip | HomeNet
Ustabilt siden dag 1, dårlig kundeservice. Aldri skrevet en anmeldelse i hele mitt liv, så det sier litt.
Skulle gjerne hatt lavere pris. Kanskje også en klarere differensiering på muligheter.