Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Nå har jeg 950 Mbit!

Omtale av  Vagif A

Jeg skrev et par uker siden omtale hvor jeg sa at selv om forbindelse var stabilt og mye raskere enn jeg hadde hatt noensinne, får jeg maks 150 Mbit. Og så fikk jeg telefon fra dem og de sa at det ikke var bra nok og at de ønsket å komme tilbake for å undersøke saken. Og de kom, til og med på lørdag da jeg var hjemme, de testet og forbedret koblinger i deres koblingsboks, og bingo! Speedtest viser nå 950 Mbit både nedlasting og opplasting. Jeg må si at jeg er veldig imponert over hvor alvorlig de så på mitt hastighetsproblem og hvor rask og effektiv de reagerte. Well done HomeNet!

Svar fra HomeNet
07.11.2019 09:08

Hei, så bra å høre at du er fornøyd med vårt produkt. Om du opplever at noe skal endre seg er det bare å ta kontakt så kan vi få sett på det. Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (4)

Håller inte ingågna avtal

Omtale av  Jonny

Håller inte ingågna avtal. Arrogant kundeservice, när man framför en relevant klagan säger dom köp nytt modem.

Svar fra HomeNet
07.11.2019 09:07

Hei, her kjenner jeg ikke helt til saken, men det er ikke ønskelig at man sitter igjen med en sånn opplevelse. Men om du har blitt bedt om å kjøpe et nytt modem/ruter og mener dette er feil er det bare å ta kontakt med oss igjen så kan vi gjøre et feilsøk og feilmelde saken om vi ikke får løst den. Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (1)

Ligg unna Homenet og lignende bredbånd selgere

Omtale av  Geofysikk

Homenet bredbånd er bare selgere av bredbånd. Det verste med Homenet er at de ikke klarer å levere bredbånd rask. Kunden må vente månedsvis. Hvis kunden blir lei av ventetiden så truer de kunden med en bruddgebyr på 2500nok uten at kunden har fått noe smak av internett fra Homenet. De har avtale med mange forskjellige montør av bredbånd. I etterkant finner de ikke hvem skal montere bredbånd hos kunden. Verdens verste selskap er Homenet. Montør de har avtale med kontakter ikke kunden i det hele periode og Homenet vet ikke når installatøren skulle komme. Kunden venter og bare venter uten å få noe fra Homenet. Det er ren kriminalitet. Min anbefaling er at hvis noen ønsker bredbånd så må du finne et selskap som er ikke bare er selger av bredbånd liksom Homenet, men bredbåndsleverandør også.

Svar fra HomeNet
07.11.2019 09:07

Hei, her høres det ut som om det er snakk om levering i fiber, der stemmer det at det kan gå noe tid fra bestilling til levering, ettersom dette bygges ut felt for felt, og der er vi avhengige at det blir nok beboere som vil ha nett. Det stemmer også at man får et slik bruddgebyr om man går bort fra den avtalen, men det er ikke slik at man ikke kan gå ut av avtaler om det er slik at vi bruker for lang tid på vår leveranse. Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (2)

Dårlig service

Omtale av  M

Har hatt homenet i over 1 år og har egentlig vært fornøyd med pris og produkt. Men internettet sluttet å fungere i august: Har ventet i nesten to måneder på at det skal bli fikset. Får nye meldinger flere ganger i uken om at de skal sende en reparatør til å fikse problemet neste virkedag, men det blir aldri sendt ut en reparatør. Har ringt til kundeservice, men får arrogante svar som ikke forteller hva problemet er og jeg må bare vente til neste virkedag og være klar hjemme dersom reparatøren kommer. Synes dette er en utrolig kjedelig erfaring og har nå funnet en annen leverandør.

Svar fra HomeNet
07.11.2019 09:06

Hei, dette er ikke opplevelsen vi ønsker at våre kunder skal sitte igjen med. Jeg skal få meldt ifra om dette videre slik at denne typen behandling ikke skjer igjen. Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (3)

Rikstv dekoder

Omtale av  Tove L

Jeg har ventet på en rikstv, dekoder i fire uker. Håper dere sender den ut snart, da er avhengig av å ha tv.

Svar fra HomeNet
06.11.2019 17:46

Hei dette er noe som Rikstv sender ut. Om du enda ikke har fått dette anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon så kan vi få purret opp på Rikstv Mvh Roar | HomeNet

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

The new KING on Trondenes

Omtale av  Trond K

Endelig fått lys på linja. Testa i rundt 14 daga nu, and I love it. Fiber 1000/1000. I rock the INET. Konge Homenet.

Svar fra HomeNet
24.09.2019 22:15

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no. Godt å høre alt er helt "Konge" :) Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (3)

Ikke bra...

Omtale av  Kristian

Leveransen fra Homenett fremstår for meg som systematisk svindel. Sterke ord kanskje, men når man ser at så mange andre har hatt samme dårlige opplevelser. Vi har hatt/har tregt wifi som til tider bare stopper helt opp. Så man får beskjed om at de ikke ser noen feil på sin side og at det feks må skyldes brukernes mobiltelefoner.. MEN at de tilfeldigvis selger en løsning på problemet med en premium utgave ruter med raskt og knirkefritt internett, til et aldri så lite ekstra månedsgebyr. I tilleg har også vi hatt den hyggelige opplevelsen av å bli ‘’truet’’ med fakturering av montør dersom denne skulle kjøre bomtur til oss for å sjekke. Ikke å anbefale...

Svar fra HomeNet
24.09.2019 22:14

Hei Kristian, Beklager å høre du har problemer med tjenesten, vi ønsker selvsagt å sjekke dette. Men for å kunne sjekke dette må vi utelukke feil fra din side slik at men ikke ender opp med et slikt gebyr, vi ønsker ingen kunder dette gebyret derfor er det viktig at vi informerer deg om dette. Ta direkte kontakt om du enda har problemer med tjenesten. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (3)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR