HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk svar på mine spørsmål og god veiledning ++ han kom med sin erfaring og synspunkter ang spørsmål jeg hadde.😊👍
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, og setter pris på at du er fornøyd med hjelpen du fikk i fra oss :) Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Kjempe fornøyd med kundeservice og teknisk support. Føler deg velkommen og alt blir ordnet der og da , spesielt imponert over teknisk support
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi setter også pris på at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
De er veldig hjelpelige med alt, svarer også raskt og fikser det som er problemet med engang. Kunne de har blitt bedre med kraftig Internett for et stort plass. I alltid anbefaler jeg personlig. PS ! Billig, altså god pris for det man får.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi setter også pris på at du er fornøyd med oss og at du personlig anbefaler oss til andre! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Hadde Internett problemer. Tok kontakt,og møtte på en meget tålmodig mann. Han løste problemene for oss på direkten, enda det tok litt tid. All ros til han.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi setter også pris på at du er fornøyd med hjelpen du fikk i fra oss! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Internet connection is often lost. Extremely slowly internet !
Borettslaget hadde nett fra GET. Det fungerte! Styret i borettslaget valgte å gå over til fiber fra HomeNet. (overkjøring). Resultatet ble "overkjøring " ved monteringen. Ruteren ble satt bort i en krok så det ble dårlig signaler en vi hadde før. Vi har også tv i ett annet rom. Det kunne vi glemme. Da må vi kontakte en montør for å få den opp å gå. En kostnad som vi må ta selv. Tv bilder er brukbare MEN stopper opp i tide og utide. Ikke er det mulig å få byttet kanalene i "pakka". Vil en ha andre kanaler må en betale ekstra. Hos Get kunne vi bytte kanaler uten problemer.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Når det gjelder problemene du opplever med tjenesten er det noe vi ønsker å se nermere på. Ønsker her at du kontakter oss på 38990100 for et feilsøk. Vi ønsker selvsagt å finne en løsning på dette. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
God hjelp for meg som ikke er datakyndig, og veldig hyggelige folk å snakke med.