HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde Internett problemer. Tok kontakt,og møtte på en meget tålmodig mann. Han løste problemene for oss på direkten, enda det tok litt tid. All ros til han.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi setter også pris på at du er fornøyd med hjelpen du fikk i fra oss! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Internet connection is often lost. Extremely slowly internet !
Borettslaget hadde nett fra GET. Det fungerte! Styret i borettslaget valgte å gå over til fiber fra HomeNet. (overkjøring). Resultatet ble "overkjøring " ved monteringen. Ruteren ble satt bort i en krok så det ble dårlig signaler en vi hadde før. Vi har også tv i ett annet rom. Det kunne vi glemme. Da må vi kontakte en montør for å få den opp å gå. En kostnad som vi må ta selv. Tv bilder er brukbare MEN stopper opp i tide og utide. Ikke er det mulig å få byttet kanalene i "pakka". Vil en ha andre kanaler må en betale ekstra. Hos Get kunne vi bytte kanaler uten problemer.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Når det gjelder problemene du opplever med tjenesten er det noe vi ønsker å se nermere på. Ønsker her at du kontakter oss på 38990100 for et feilsøk. Vi ønsker selvsagt å finne en løsning på dette. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
God hjelp for meg som ikke er datakyndig, og veldig hyggelige folk å snakke med.
Har nylig byttet til fiber homenet i borettslaget (hadde før kabel fra get) og har fra denne dag ikke kunne spille musikk i stua eller strømme en serie uten hakking. Utrolig dårlig at de leverer en router som ikke gir nok signal og ber oss om å selv gå ut å kjøpe en dyrere router. Sjekker jeg selv hastighet er den nede i 15, men lovnad om 1000. Dette går ikke homenet - vi klager dette videre i borettslaget.
Hei, Vi takker for din omtale her på Bytt.no. Dette hørtes ikke bra ut. Dette er noe vi selvsagt ønsker å finne en løsning på. Ønsker derfor at du kontakter oss på 38990100 for et feilsøk. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Flyttet nylig inn for 4 uker siden og måtte bytte til homenet. De første 2-3 ukene hadde vi ikke trådløst nett i det hele tatt, og fikk beskjed om at bare kablet nett funker, og at de ikke kunne garantere trådløst nett. Vi ble bedt om å kjøpe ny ruter, så vi punga ut med enda 1000kr for å få nettet til å endelig funke. Det funka nogenlunde som det skulle, fikk nett og alt, men nede var det igjen etter en dag. Vi ble stått uten nedt i enda 4 dager, og de klarte til slutt å fikse det. 4 dager med fungerede nett gikk, og vi fikk melding om at ‘Kjære kunde. Nå skal problemet med sentralen være løst. Dersom du fremdeles ikke kommer på nett, må du restarte ruteren din’. Noe som er svært merkelig, da vi hadde fungerende nett i god tid. Nettet ble borte og vi måtte restarte ruter. Selv etter omstart så funka det ikke, og nå står jeg uten nett igjen. For ikke å nevne at vi betaler for 500/500 mb/s opp og ned, men får bare maks 200 opp og ned. Kundeservicen dems er forferdelig, ikke tåler de kritikk og ikke klarer de å hjelpe. Ringer du til homenet sin kundeservice, er det stor sjans for at du møter på en som har null peiling om det som angår din situasjon. En feiltakelse til fra Homenet, og vi går til medie med denne saken. Dette akter vi ikke å tape penger på.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Beklager her at du opplever tjenesten slik du beskriver her. Dette er noe vi selvsagt ønsker å ordne opp i, og ønsker derfor at du tar kontakt med oss igjen på telefon for et feilsøk. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet